The Body Shop, originalni britanski brend inspirisan prirodom, od 7. juna je dostupan i u tržnom centru Delta City, pored nedavno otvorenog prodajnog objekta u Ada Mall-u. Povodom otvaranja druge radnje u The Body Shop maloprodajnom lancu u Beogradu, obradovaće prvih 200 kupaca poklon proizvodima.

Od sada se i u Srbiji mogu kupiti čuveni The Body Shop proizvodi kao što su: puter za telo Shea Body Butter, maska Himalayan Charcoal Purifying Glow Mask, Hemp Hand Protector za zaštitu ruku od konoplje, kao i novi favoriti jogurti za telo Body Yogurts. Najnoviji Community Trade sastojak je SHEA puter. Shea asortiman obuhvata proizvode koji su namenjeni nezi celoga tela – kože tela, glave, lica, kao i kose. Takođe, u ponudi je i 100% Natural Raw Shea Butter koji je napravljen od 192 koštunjava ploda.

Povezana vest:  LOFT BAR - NOVO MESTO NA MAPI NOĆNOG ŽIVOTA BEOGRADA!

“Veoma nam je drago da, kroz otvaranje još jedne prodavnice u Beogradu, potrošačima u Srbiji možemo da ponudimo jedinstvene The Body Shop proizvode. Reakcije kupaca su izuzetno pozitivne, od ranije su već i bili upoznati sa asortimanom, a nama je zadovoljstvo što postajemo deo srpske kozmetičke kulture”, rekla je Sanja Todorović, potpredsednica kompanije Triple Jump Group, koja je franšizni partner The Body Shop-a u Srbiji.

Povezana vest:  Druženje sa Janom Dačović 10. februara u Laguninoj knjižari u Big Fashion šoping centru

The Body Shop proizvodi su 100% vegeterijanski a kompanija se ističe time što su veliki borci protiv testiranja na životinjama. U Velikoj Britaniji i još nekim državama su uspeli da doprinesu ukidanju testiranja na životinjama, a cilj im je da se ono ukine u celom svetu i da se na taj način utiče na celu kozmetičku industriju.

The Body Shop osnovan je u Brajtonu, u Engleskoj 1976. godine. Začetnici su etičkog poslovanja, te se i danas ponose svojim nasleđem i prvim koracima. Ovo je brend koji je uvek istupao iz mase i radio ono što je dobro za širu zajednicu. Osnivačica Anita Rodik obilazila je ceo svet pronalazeći najbolje, etički proizvedene sastojke kako bi kreirala veliki asortiman proizvoda inspirisanih prirodom.

Povezana vest:  Za čiste trotoare i parkove: POKUPI DA TE SE PAS NE STIDI

Danas je posvećenost brenda etičkom poslovanju jača nego ikad. The Body Shop sarađuje sa lokalnim farmerima i proizvođačima i tako osnažuje lokalne zajednice stvarajući im ekonomske prilike.