The Body Shop, originalni britanski brend inspirisan prirodom, od 7. juna je dostupan i u tržnom centru Delta City, pored nedavno otvorenog prodajnog objekta u Ada Mall-u. Povodom otvaranja druge radnje u The Body Shop maloprodajnom lancu u Beogradu, obradovaće prvih 200 kupaca poklon proizvodima.
Od sada se i u Srbiji mogu kupiti čuveni The Body Shop proizvodi kao što su: puter za telo Shea Body Butter, maska Himalayan Charcoal Purifying Glow Mask, Hemp Hand Protector za zaštitu ruku od konoplje, kao i novi favoriti jogurti za telo Body Yogurts. Najnoviji Community Trade sastojak je SHEA puter. Shea asortiman obuhvata proizvode koji su namenjeni nezi celoga tela – kože tela, glave, lica, kao i kose. Takođe, u ponudi je i 100% Natural Raw Shea Butter koji je napravljen od 192 koštunjava ploda.
“Veoma nam je drago da, kroz otvaranje još jedne prodavnice u Beogradu, potrošačima u Srbiji možemo da ponudimo jedinstvene The Body Shop proizvode. Reakcije kupaca su izuzetno pozitivne, od ranije su već i bili upoznati sa asortimanom, a nama je zadovoljstvo što postajemo deo srpske kozmetičke kulture”, rekla je Sanja Todorović, potpredsednica kompanije Triple Jump Group, koja je franšizni partner The Body Shop-a u Srbiji.
The Body Shop proizvodi su 100% vegeterijanski a kompanija se ističe time što su veliki borci protiv testiranja na životinjama. U Velikoj Britaniji i još nekim državama su uspeli da doprinesu ukidanju testiranja na životinjama, a cilj im je da se ono ukine u celom svetu i da se na taj način utiče na celu kozmetičku industriju.
The Body Shop osnovan je u Brajtonu, u Engleskoj 1976. godine. Začetnici su etičkog poslovanja, te se i danas ponose svojim nasleđem i prvim koracima. Ovo je brend koji je uvek istupao iz mase i radio ono što je dobro za širu zajednicu. Osnivačica Anita Rodik obilazila je ceo svet pronalazeći najbolje, etički proizvedene sastojke kako bi kreirala veliki asortiman proizvoda inspirisanih prirodom.
Danas je posvećenost brenda etičkom poslovanju jača nego ikad. The Body Shop sarađuje sa lokalnim farmerima i proizvođačima i tako osnažuje lokalne zajednice stvarajući im ekonomske prilike.