Kompanija Huawei ojačala je svoju poziciju u globalnom indeksu vodećih svetskih brendova i istovremeno povećala vrednost svog brenda. Godišnja BrandZ Top 100 lista najvećih svetskih brendova (eng. Top 100 Most Valuable Global Brands), koju je objavio WPP istraživački tim, rangira Huawei 47. mesto na listi (jedno mesto više u odnosu na prošlu godinu), sa povećanjem vrednosti brenda od osam procenata. To je četvrta godina zaredom da je Huawei svrstan u top 50 brendova.
Pionirske inovacije proizvoda, kao što su napredni sistem kamera Huawei P30 pametnog telefona i tehnološka inovacija bez presedana – Huawei Mate X (koji se odlikuje naprednim 5G mogućnostima i novim dizajnom na preklop), evidentno su privukli pažnju medija i potrošača, dobivši odlične recenzije proizvoda, kao i brojne nagrade, uz uspeh koji se ogleda i u prodaji.
Kao što je vodeća analitička kompanija IDC uočila u svom najnovijem programu za praćenje mobilnih uređaja na globalnom nivou (eng. Worldwide Mobile Device Tracker) , kompanija Huawei je jedina dostigla vrhunac iz perspektive dobavljača, uz porast u obimu isporuka za više od 50% iz godine u godinu.
Prema istraživanjima organizacije IDC, Huawei poseduje 19% udela na globalnom tržištu u kategoriji pametnih telefona i jedini je proizvođač pametnih telefona koji je iskusio porast u obimu isporuka u prvom kvartalu 2019. godine.

Povezana vest:  Brzina zarobljena u aluminijumu – Huawei P10!

Uspeh kompanije Huawei širi trend uspeha kineskih brendova u globalnoj potrošačkoj ekonomiji. Četiri od devet noviteta na BrandZ listi su iz Kine, a 15 kineskih kompanija su sada među 100 najboljih na svetu.

Sveukupno, došlo je do povećanja od 7% u odnosu na prošlogodšnji izveštaj, sa 4,4 na 4,7 milijarde dolara, što je dodatak od 328 milijardi dolara brendovima navedenim u izveštaju. Već trinaestu godinu, kompanije u oblasti potrošačke tehnologije nastavljaju da dominiraju vrhovima rang listi, zauzimajući osam od deset mesta, sa ukupnom vrednošću od preko milijardu dolara.
Gledajući u budućnost, posvećenost kompanije Huawei ka razvoju tehnologija u korist društva, kao i potrošača, zasigurno će pojačati kompanijsku reputaciju i položaj među globalnom publikom.
Na primer, inicijativa kompanije Huawei “Al for Good” pokazuje na koji način veštačka inteligencija može predstavljati transformativnu tehnologiju kada se primenjuje na pružanje pomoći čovečanstvu u prevazilaženju izazova i poboljšanju šansi za život. Nedavni projekti uključuju prevođenje knjiga u znakovni jezik za decu sa oštećenim sluhom, očitavanje izraza lica za slepe i slabovide i dijagnostikovanje oštećenja vida u ranoj fazi kako bi se omogućilo efikasno lečenje.

Povezana vest:  Novi LG Cinema 3D™ monitor i monitor TV dostupni i u Srbiji