Kompanija Huawei poznata je po tome što konstantno radi na unapređenju korisničkog iskustva. Posvećenost potrebama kupaca uvek je na prvom mestu, pa je shodno tome Huawei odlučio da pokrene Huawei Cares servis. Naime ukoliko u periodu izmedju 10. i 31. jula postanete ponosni vlasnik jednog od telefona iz P30 serije brige o ekranu zaboravićete na bar 12 meseci!
Evo zašto…
Huawei kompanija je u saradnji sa društvom za istraživanje tržišta i medija IPSOS, sprovela istraživanje među korisnicima širom Evrope u kojem su ispitanici odgovarali na pitanja o situacijama koje ih najviše zabrinjavaju ili smatraju da postoje najveće šanse da se dese, a odnose se na njihov pametni telefon.
Rezultati analize pokazuju da su korisnici u Srbiji zabrinuti zbog mogućeg gubitka podataka sačuvanih u uređaju (68,34%) ali i zbog fizičkog oštećenja uređaja. Glavni uzročnici brige su oštećenje ekrana (73,13%), kvar baterije (42,12%) ili polivanje telefona vodom (54,76%). Korisnici pametnih telefona se slažu da bi proizvođači trebalo više da se potrude da zaštite korisnike u slučaju ljudske greške ili nesrećnog slučaja (47,10%) i ukazuju na previsoku cenu zamene ekrana (56,40%).
Wang Yanmin, predsednik Huawei Device, CEE i Nordic, izjavio je: ,,Istraživanje pokazuje da je napukli ekran nešto što skoro svi korisnici smatraju najverovatnijim i događajem koji vlasnike mobilnih telefona najviše brine. Oni svoje telefone vide kao zaista značajnu stvar, a kako su nama kupci veoma značajni želeli smo da im to i pokažemo uz Huawei Cares servis.“
,,Nezgode se dešavaju – svi smo mi ljudi“, nastavio je gospodin Wang. ,,Baš zbog toga smo ponosni što smo uložili dodatni trud da zaštitimo svoje kupce.“
Pomoć kada vam je potrebna
Huawei Cares pogodnost dobija svaki kupac P30 serije koji kupovinu obavi u periodu od 10. do 31. jula i na svom telefonu aktivira HiCare opciju. Ovo znači da ukoliko se vašem ekranu bilo šta desi u prvih 12 meseci od aktiviranja ove usluge, ostvarujete pravo na jednu zamenu ekrana.
Servis će moći da se uradi u ovlašćenom Huawei servisu i u potpunosti će biti obavljen uz režim rada telefona namenjen za procese servisiranja, tako da korisnici ne moraju da brinu o sigurnosti svoje privatnosti. Primena ovog režima rada garantuje zaštitu privatnosti podataka sačuvanih u uređaju, a istovremeno je i bezbedan način za obavljanje popravke i optimizacije uređaja.
Više informacija možete pronaći na: https://consumer.huawei.com/rs/support/screen-protection/