Kompanija Carlsberg Srbija obeležava još jedan Svetski dan odgovornog konzumiranja piva nizom aktivnosti kojima podsećaju kako svoje zaposlene, tako i potrošače, da u alkoholnim pićima užuvaju uz oprez i veliku dozu odgovornosti.

Na motornim vozilima u centru Beograda danas je osvanulo iznenađenje – vlasnicima četvorotočkaša upućeni su nalozi za odgovorno konzumiranje alkohola! Na ovaj način Carlsberg Srbija direktno je podsetila sve koji se spremaju za još jedno veče u provodu da svoj automobil, ipak, parkiraju pre odlaska u grad. Pod sloganom „Znam šta sam radio prošle noći, odgovorno konzumiram alkohol“, čuveni proizvođač piva obeležava još jedan Svetski dan konzumiranja piva podsećanjem potrošača da su uspomene najlepši deo provoda.

Povezana vest:  Koju ćeš Lisca PIDŽAMU izabrati? ❤️ Tvoja ulaznica za slatke snove

„Usled neumerenog konzumiranja alkohola može doći do slabijeg procesuiranja informacija, usporenih reakcija i takozvanih rupa u sećanju, a sve to narušava lep osećaj koji imamo nakon provoda sa prijateljima. Upravo zato, kontinuiranim aktivnostima podsećamo sve potrošače da u pivu uživaju krajnje odgovorno“, izjavila je Jovana Mladenović, Menadžer za komunikacije kompanije Carlsberg Srbija.

Aktivnosti povodom Svetskog dana odgovornog konzumiranja piva počele su još prethodnog vikenda kada je, tokom Apgrade festivala, Carlsberg patrola svim posetiocima festivala delila specijalne narukvice kao podsetnik da odgovorno konzumiraju pivo kako bi, sutradan, ipak znali šta su radili prethodne noći. Planirano je da akcija traje i tokom narednih nedelja i da poruka o odgovornoj konzumaciji alkohola stigne do nekoliko hiljada mladih ljudi koji ulaze u svet konzumacije alkohola.

Povezana vest:  Večeras počinje najveći humanitarni festival - Dance4Life

Svetski dan odgovornog konzumiranja piva ustanovljen je 2015. godine kao inicijativa pivske industrije kako bi se istakla i dodatno unapredila svest o odgovornoj konzumaciji piva potrošača, prodavaca, ugostitelja, ali i društva u celini. Na Svetski dan odgovornog konzumiranja Carlsbergove kompanije širom sveta sprovode niz aktivnosti koje za cilj imaju smanjenje štetnog uticaja alkohola i konzumiranja alkohola od strane maloletnih lica, vožnje pod uticajem alkohola, kao i razne treninge i edukativne programe.

Povezana vest:  Otvoren restoran Lorenzo&Kakalamba!