Kako bi proslavili 40-godišnjicu prvog obroka Happy Meal, McDonald’s je pripremio ograničenu seriju obroka Surprise Happy Meal, sa nekim od najpopularnijih Happy Meal igračaka iz prethodne četiri decenije. Surprise Happy Meal biće dostupan u više od 90 zemalja širom sveta tokom ograničenog perioda u McDonald’s restoranima koji učestvuju počevši od ovog četvrtka, 7. novembra pa dok traju zalihe.

Happy Meal sadrži omiljene igračke širom sveta. Sledeći video pokazuje igračke kroz vreme i uzbuđenje korisnika svuda u svetu.

Porodice širom sveta će moći da sakupe kolekciju od 15 legendarnih igračaka u Surprise Happy Meal, a to su:

  • Cowboy McNugget (McDonald’s): 1988
  • Fireman McNugget (McDonald’s): 1988
  • Mail Carrier McNugget (McDonald’s): 1988
  • Hamburger Changeable (McDonald’s): 1989
  • Grimace (McDonald’s): 1990
  • Dino Happy Meal Box Changeable (McDonald’s): 1991
  • McDonald’s Hot Wheels Thunderbird (Mattel): 1993
  • Hamburglar (McDonald’s): 1995
  • Power Rangers (Hasbro): 1995
  • Space Jam Bugs Bunny (Warner Brothers): 1996
  • Patti the Platypus (Ty Beanie Baby): 1997
  • Tamagotchi (Bandai): 1998
  • My Little Pony (Hasbro): 1998
  • Furby (Hasbro): 1999
  • Hello Kitty (Sanrio): 2013
Povezana vest:  Pokrenut konkurs „Žena za sva vremena“ i „Gazdarica“

„Od kad je Happy Meal uveden u meni, on je veoma brzo postao sinonim za naš brend“, rekao je Stiv Isterbruk (Steve Easterbrook), generalni direktor kompanije McDonald’s. „Danas ova legendarna crvena kutija stvara dugotrajne uspomene za milijarde porodica godišnje širom sveta.“

Prvi put predstavljen kao Circus Wagon Happy Meal u junu 1979. u SAD. Rane verzije obroka Happy Meal imale su dekorativnu kutiju sa raznim igračkama kao što je čigra i gumice sa McDonaldland likovima. Happy Meal je postao deo ponude u 38.000 restorana u više od 100 zemalja širom Zemljine kugle – uz legendarnu igračku i dalje kao osnovu koja predstavlja simbol iznenađenja, razigranosti i zabave.

Povezana vest:  Fortenova grupa rezultate za 2020. godinu ocenila dobrim

„Roditelji nam govore kako se rado sećaju svojih omiljenih igračaka“, rekao je Kolin Mičel (Colin Mitchell), stariji potpredsednik kompanije McDonald’s u sektoru globalnog marketinga. „Dakle, zajedničko otvaranje obroka Surprise Happy Meal stvara pravi trenutak povezivanja sa njihovom decom. Nadamo se da su ove igračke nešto što će rado čuvati i sećati ih se.“

Povezana vest:  Počeo je novi ciklus Eucerin programa lojalnosti

Pored stvaranja zabavnih trenutaka, Happy Meal je veoma voljen zbog pružanja ukusne i omiljene hrane kao što su Chicken McNuggets i hamburgeri. Tokom godina mnogi novi, uravnoteženi izbori dodavani su obroku Happy Meal. Globalno, McDonald’s je poslužio više od 6,4 milijarde voća, povrća, mlečnih proizvoda sa malo masnoće i vode kao opcija u obrocima Happy Meal od 2013, a njegova posvećenost evoluirala je u globalne Happy Meal ciljeve najavljene u 2018.

Kroz ovaj globalni događaj Surprise Happy Meal, fanovi svih uzrasta pozivaju se da se pridruže zabavi i otkriju koji ih stari ili novi favoriti čekaju.