Više stotina Deda Mrazova na motorima provozalo se danas Beogradom kako bi dostavili novogodišnje paketiće deci i mladima sa smetnjama u razvoju u Sremčici.

Obučeni u kostim Deda Mraza, ljubitelji dvotočkaša iz brojnih moto klubova, okupili su se na platou ispred Skupštine grada Beograda, da bi uz huk motora, osmehe i dobro raspoloženje, ispraćeni velikim brojem građana, krenuli na put sa jednim ciljem: obradovati mališane iz Ustanove za decu i mlade u Sremčici. Ove godine Deda Mrazovi nisu bili sami. Tradiciju koja traje već trinaest godina, podržala je i kompanija Coca-Cola, zahvaljujući kojoj će ove godine pet domova širom Srbije dobiti neophodnu opremu, nameštaj, pomagala za učenje i sportske rekvizite.

Povezana vest:  Hemofarm fondacija donirala pet miliona dinara Vršcu i Šapcu

„Inicijativa je krenula pre više od jedne decenije, od pojedinaca koji su verovali da je u vreme praznika, važno pomoći drugima. Ustanova u Sremčici je za nas zaista posebno mesto, i svake godine sa nestrpljenjem čekamo kraj decembra, i mi, a deca, naravno, još više. Nakon što im uručimo poklone, družimo se sa njima ceo dan, i to je zaista nezaboravno. Ove godine zahvaljujući kompaniji Coca-Cola, u mogućnosti smo da pomognemo još više domova, i trenutno, nema srećnijih Deda Mrazova od nas”, rekao je Nenad Gavrilović, jedan od pokretača inicijative.

Povezana vest:  DOČEK 2015, Nesvakidašnje slavlje u najluđoj noći "Venera i Mars"

Ustanova za decu i mlade Sremčica, Centar za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju u Beogradu, Dom za decu ometenu u razvoju „Kolevka” u Subotici, Dnevni boravak za decu i mlade sa smetnjama u razvoju u Požarevcu i Dom za decu i omladinu ometenu u razvoju u Veterniku ove godine deo su praznične čarolije koju donose Deda Mrazovi na motorima i Coca-Cola. Kubra Kilićel, brend menadžer kompanije Coca-Cola, objasnila je kako je došlo do saradnje.

„Deda Mrazovi na motorima predstavljaju inspiraciju za sve nas da i sami činimo dobra dela, jer svetu je potrebno više Deda Mrazova. Zato smo rešili da u okviru naše novogodišnje kampanje #BudiDedaMraz pomognemo onima kojima je to najpotrebnije. Želimo da proširimo magiju dobrih dela i donesemo radost u ustanove za decu i mlade širom Srbije i to je upravo najveća vrednost ove saradnje.”

Povezana vest:  Preko hiljadu dece je dobilo odeću, ali još nije kraj

Tradicionalno, Coca-Cola nas poziva da učinimo nešto lepo svakog dana, a Deda Mrazovi na motorima su tu da magiju dobrote prošire za još više osmeha, jer svetu je potrebno više Deda Mrazova, koji pored sanki, kao što vidimo, mogu da voze i motore.