Kampanja “I ja sam donor. Jer navijam za Srbiju.” nagrađena je sa dva srebrna priznanja za društveno odgovornu kampanju – profitni sektor i korporativni i interni PR koje dodeljuje UEPS – Udruženje za tržišne komunikacije Srbije.

„Srećni smo što je naš rad prepoznat od strane UEPS-a, udruženja koje postoji još od 1960. godine i u čijem žiriju su eksperti iz oblasti advertajzinga iz Srbije i regiona. Hvala timu Hemofarm fondacije na posvećenom radu, partnerima i saradnicima na podršci u realizaciji kampanje. Ovo je naša 24 nagrada u proteklih skoro 5 godina koja nas obavezuje da budemo još bolji u 2020.“, – rekla je Suzana Đorđević, direktorka Hemofarm fondacija. Kampanju „I ja sam donor. Jer navijam za Srbiju.“ zajedno sprovode Hemofarm fondacija i Ministarstvo zdravlja Srbije sa ciljem povećanja broja donora u Srbiji. Od početka godine, 15 porodica dalo je saglasnost da se organi njihovih najmilijih doniraju i na taj način je spašeno 37 ljudskih života.

Povezana vest:  Svetska senzacija CIRQUE DU SOLEIL u Beogradskoj areni od 24. do 28. novembra