U post Covid eri zbog obnavljanja ekonomija, podsticanja poverenja i vere u brendove javnog i privatnog sektora moraće da se koriste obrnut pristup, smatra nezavisna međunarodna agencija Action Global Communications.

Sa jedinstvenim iskustvom u spajanju kontinenata i kultura, Action Global Communications je ovog meseca sponzorisala međunarodni uvodni virtuelni samit Asocijacije za odnose sa javnošću i komunikacije (PRCA) – najvećeg svetskog profesionalnog udruženja za odnose sa javnošću – u trenutku kada se očekuje da će komunikatori širom sveta raspravljati o budućnosti industrije u eri posle pandemije

Action će iskoristiti ovo sponzorstvo da obelodani rezultate nedavnog istraživanja koje jasno otkriva kako trajanje pandemije menja lokalnu medijsku sliku i kako karantin i epidemija virusa korona utiču na ponašanje potrošača koje postaje sve više lokalno fokusirano.

„Čini se da se pojavljuje šablon među ljudima koji žele da se fokusiraju na njima specifičan način života, zajednice i ekonomije uz lokalizovano poverenje u ono što oni znaju i sa čime su upoznati“, rekla je direktorka u agenciji Keti Hristodulu (Kathy Christodoulou).

Povezana vest:  OTVORENA IZLOŽBA FOTOGRAFIJA „PODRŽIMO POČETAK ŽIVOTA – POMOZIMO PREVREMENO ROĐENIM BEBAMA”

„Iako je naša industrija oduvek morala da bude svesna lokalno osetljivih uvida, lokalizovani pristup sada će biti od presudne važnosti za podsticanje poverenja potrošača i građana. Naše istraživanje je pokazalo značajne varijante u omiljenim komunikacijskim pristupima na određenim tržištima, čak i onim u okviru istih kontinentalnih geografija.“

Action istraživanje (https://actionprgroup.com/will-a-transformed-comms-media-landscape-be-a-covid-19-legacy-comms-strategies-to-face-info-channel-shifts)) je obuhvatilo sedam tržišta širom Istočne Evrope, Bliskog Istoka i Istočnog Sredozemlja. Ono ukazuje na Post-Covid nasleđe promenjenih omiljenih komunikacionih kanala u svakoj oblasti.

Samit PRCA, koji se održava od 20. do 21. maja, istražiće budućnost industrije u narednih 10 godina i poželeće dobrodošlicu govornicima i delegatima iz celog sveta.

Povezana vest:  ADA MALL slavi drugi rođenda

Generalni direktor MPRCA, PRCA Frensis Ingam (Francis Ingham), je rekao: „Važnije je nego ikad da PR profesionalci nastave da uče, dele ideje i uspostavljaju nove veze.“

Action Global Communications smatra da, iako je neizvesno kako će novo redovno stanje izgledati, postoje oblasti za koje je moguće dati prilično sigurne prognoze i za koje komunikatori treba da  budu spremni.

„Ono uključuje uspon domaćeg turizma, preispitivanje održive domaće prerađivačke delatnosti i proizvodnje kao i želju potrošača o dokazu porekla proizvoda, posebno u sektorima zdravstva i hrane“, dodala je Hristodulu. „Biće potrebno da se ljudi uvere u sigurnost načina prevoza, javnih zgrada i zona za rekreaciju. Zabrinutost će varirati od tržišta do tržišta i biće potrebno da se reši uz pomoć dubokih lokalnih uvida i izuzetno iskusnih, lokalnih profesionalaca“, dodala je Hristodulu.

Povezana vest:  Otvoren prvi McDonald's restoran u Pančevu

„Partneri smo klijentima iz javnog i privatnog sektora za izgradnju ključne svesti i angažovanja, ali i stvaranje trajnog uticaja putem lokalne ekspertize, regionalnih centara izvrsnosti i prepoznatljivog kreativnog, pristupa na više tržišta“, rekla je Hristodulu. „Razumemo kako će sada domaće i regionalne agende, više nego ikad, određivati političke, poslovne i kupoprodajne odluke. Naša nezavisna priroda nam takođe daje fleksibilnost u preduzmanju specifičnih lokalnih akcija u kojima su se dokazali timovi koji nisu prosto samo sa tih geografskih prostora, već potiču odatle, razumeju ih i kreiraju kampanje koje se razumeju.“

„Komunikacije kao deo integrisane marketinške strategije više se neće odnositi samo na objavljivanje određenih poruka klijenata, već na pažljivo slušanje lokalnih potrošača i prilagođavanje najvažnijih poruka za prilagođavanje specifičnostima tržišnog okruženja.“