Mnogima omiljen IKEA godišnji katalog obeležava sedmu deceniju postojanja, transformacijom u moderan i održiv digitalni priručnik stvoren sa ciljem pružanja bolje svakodnevnice kod kuće, sada dostupan svima i u svakom trenutku. Zavirite u naslovnu stranu kataloga za 2021. godinu, čija je tema spavanje, jer dobar san je podjednako važan svima.

Ovogodišnje izdanje IKEA kataloga je nešto drugačije, a već sama naslovnica najavljuje koncept inspirativnog priručnika sa nekoliko kratkih saveta za bolju svakodnevnicu. Sam katalog obiluje unapređenim sadržajem, korisnim savetima i praktičnim idejama, koje pokazuju da opremanje doma može biti veoma jednostavno i dostupno svima.

Povezana vest:  Samsungova humanitarna akcija u duhu Olimpijskih igara u Londonu, Počela Trka nade za SOS Dečija sela

“Čini se da život kod kuće nikada nije bio toliko važan kao sada, te smo želeli da kroz novi IKEA katalog odgovorimo na ove izazove, tako što ćemo naše znanje i iskustvo u opremanju doma podeliti u novom, modernijem formatu. Kako se već na naslovnoj strani može primetiti, tema ovogodišnjeg kataloga je spavanje i odražava naše razumevanje da jedno rešenje ne odgovara svima. Svi imamo različite navike – neki ljudi spavaju tokom dana, drugi na sofi, ali svima je potreban dobar san. Želimo da podelimo rešenja koja svi mogu da priušte i razumeju” rekla je Ana Krnetić, menadžerka za komunikacije i dizajn enterijera, u IKEA Srbija.

Najnoviji digitalni format kataloga biće sveobuhvatniji, praktičniji i bogatiji sadržajem, uz dodatnu pogodnost – proizvodi prikazani na slikama povezani su interaktivnim linkovima, tako da jednostavnim klikom možete dobiti sve potrebne informacije o proizvodu, i zatim ga staviti u korpu za kupovinu koja je sinhronizovana sa onom na IKEA internet stranici.

Povezana vest:  Sajam preduzetništva - ručno rađene kozmetike, hrane, odeće u Kombank dvorani povodom Evropske nedelje preduzetništva

Prelaskom na digitalni format, IKEA je svoj poznati katalog učinila dostupnijim većem broju ljudi, a takođe je preduzela i konkretne korake u smeru ostvarivanja svoje strategije da do 2030. godine postane „klimatski pozitivna“, imajući u vidu da se katalog neće dostavljati domaćinstvima. Međutim, ljubitelji tradicionalnog formata, odštampanog na 100% održivom papiru i sertifikovanom prema FSC™ standardu, moći će da preuzmu svoj primerak u IKEA robnoj kući potpuno besplatno.

Povezana vest:  U okviru međunarodnog programa podrške, NIVEA obezbeđuje donacije nacionalnim organizacijama u Srbiji

Digitalna verzija kataloga biće dostupna sredinom avgusta, dok će štampanu verziju kupci moći da preuzmu u robnoj kući od 1. septembra.