Opravdavajući ulogu regionalnog lidera kada je reč o modnim manifestacijama, “Serbia Fashion Week” je potpisao ugovor kojim postaje ekskluzivni zastupnik za 14 zemalja Jugoistočne Evrope za globalnu platformu “Digital Fashion Week” koja je nedavno osnovana u SAD. S obzirom na to da su posledice pandemije koronavirusa većinu aktivnosti modne industrije usmerile ka onlajnu, naša nacionalna nedelja mode zajedno sa svojim poslovnim i strateškim partnerima započinje jednu novu eru.

Povezana vest:  Mesi i Rouz kao inspiracija mladim sportistima u novom adidas filmskom serijalu "Sport 15"

Naime, 5. septembra počinje prvi “Internacionalni digitalni Fashion Week” u kome će talentovani dizajneri iz Srbije, ali i cele Jugoistočne Evrope posredstvom “Serbia Fashion Weeka” imati priliku zajedno sa modnim kreatorima iz celog sveta da predstave svoje nove kolekcije. Očekuje se da će preko 300.000.000 gledalaca širom planete posredstvom tv ekrana, društvenih mreža i play store platformi pratiti predstavljanje novih kolekcija kroz kratke video klipove.

Povezana vest:  Pokrenut konkurs „Brinem o svom zdravlju“

Predsednica “Serbia Fashion Weeka” Svetlana Horvat ističe da je veoma ponosna na ovaj ugovor koji je nedavno potpisala i dodaje:

“Počela je nova era u modi. Izuzetno je značajno odmah reagovati, preorjentisati se i pozicionirati. To smo učinili i zadovoljna sam što smo opravdali poziciju lidera u Jugoistočnoj Evropi, sa jedne strane i sa druge što smo svim kreatorima iz našeg regiona otvorili sjajne mogućnosti i pokazali im put za dalje”, rekla je Svetlana Horvat o ovom revolucionarnom globalnom projektu.

Povezana vest:  Nezapamćen red za limitiranu seriju patika ispred Tike shop-a