Spotify, najpopularniji svetski muzički striming servis, od 15. jula besplatno je dostupan svim korisnicima u Srbiji. Potpuno lokalizovana Spotify platforma pruža najbolje iskustvo slušanja lokalne i međunarodne muzike od preko 50 miliona numera i više od milion podkasta. Ovaj digitalni servis ljudima olakšava da muzikom isprate svaki trenutak svog života, dok vežbaju, kuvaju, dok se zabavljaju ili uče, gde god da se nalaze.

Povezana vest:  Novi spot Regine kao LGBT himna? Ili ima potpuno drugu poruku?

Spotify je zaključio partnerstva sa ograničenim brojem brendova u regionu, a jedan od partnera je i Telekom Srbija. Tim povodom, Vladimir Lučić, koordinator za internet i multimediju Telekom Srbija grupe, izjavio je: „Kao vodeća telekomunikaciona kompanija u regionu, iskreno smo uzbuđeni činjenicom da smo postali partneri kompanije Spotify prilikom lansiranja njihove usluge na Balkanu! Spotify je najveći i najbrže rastući muzički servis te vrste i srećni smo što je od sada dostupan i na Balkanu, te se radujemo ovom partnerstvu!“

Povezana vest:  DUPLA MTV PREMIJERA – ELEMENTAL I SASSJA ft. REMI

Ističući zadovoljstvo dolaskom Spotify na regionalno tržište, Marco Bertozzi, potpredsednik, šef Spotify Sektora za EMEA i Multi-Market prodaju oglasnog prostora, dodao je: „Naša posvećenost istraživanju i personalizaciji pomogla nam je da uspostavimo odnos sa milionima ljudi širom sveta i da zauzvrat stvorimo veze između brendova i naših korisnika. Uzbuđeni smo što možemo da otvorimo vrata za brendove i oglašivače u Srbiji, da iskoristimo naše striming podatke i inovativne formate reklama kako bismo se povezali sa slušaocima.”

Povezana vest:  Počela prodaja ulaznica za Trenchtown u Bosni i Hercegovini

Spotify je zauvek transformisao način slušanja muzike kada je lansiran u Švedskoj 2008. godine. Danas je najpopularniji globalni audio striming servis sa pretplatom od preko 286 miliona korisnika, uključujući 130 miliona pretplatnika na 92 tržišta.