Privredna komora Srbije proglasila je prve nosioce žiga „Čuvarkuća“, koji je garancija da su proizvodi domaćeg porekla i vrhunskog kvaliteta. Među 75 artikala, koji su zadovoljili sve neophodne kriterijume za dobijanje žiga „Čuvarkuća“, nalazi se čak 19 proizvoda „Ukusi moga kraja“, među kojima su štrudle sa makom, orasima i višnjom, koje proizvodi AS Braća Stanković iz Grocke, suva šljiva i koktel suvog voća, koja proizvodi Agranela iz Valjeva, kiselo mleko i pavlaka, jogurt i Zlatiborski kačkavalj, koje proizvodi Poljoprivredni kombinat Zlatibor, slatka od maline, kupine, šumske jagode i višnje, koje proizvodi Trampex iz Brusa, i kupinovo vino koje proizvodi Moć prirode iz Beograda.
Jedan od kriterijuma da proizvod bude prepoznatljiv kao „Čuvarkuća“, je da najmanje 80 odsto njegove vrednosti bude stvoreno u Srbiji. Upravo zato kompanija Mercator-S s ponosom ističe da je do sada predala kompletnu dokumentaciju za čak 117 proizvoda „Ukusi moga kraja“, a da će u narednih nekoliko nedelja predati dokumentaciju za kompletan asortiman koji broji 203 proizvoda ovog brenda.
„Kompanija Mercator-S je, kao nacionalni trgovinski lanac koji čak 97% vrednosti robe nabavlja u Srbiji, posvećena pružanju podrške malim domaćim proizvođačima i plasmanu srpskih proizvoda izuzetnog kvaliteta. Zato smo ponosni smo na to što su baš „Ukusi moga kraja”, kao autentičan srpski brend, koji je nastao u uspešnoj saradnji kompanije Mercatora-S i malih proizvođača, osvojili najviše „Čuvarkuća”. Već u narednih nekoliko dana naša kuća biće puna Čuvarkuća, jer ćemo u svim našim IDEA prodavnicama, Mercator hipermarketima i Roda marketima širom Srbije postaviti oznake da kupci mogu da prepoznaju proizvode koji su „Čuvarkuće” srpske privrede”, izjavila je Violeta Kovačević, generalna direktorka kompanije Mercator-S.
„Ukusi moga kraja“ je projekat koji je Mercator-S pokrenuo pre pet godina, u saradnji sa malim proizvođačima kojima je bila potrebna podrška za osnaživanje poslovanja i veće prisustvo na domaćem tržištu. S tim u vezi Mercator-S podržava i projekat „Čuvarkuća“, jer to predstavlja još jednu oznaku koja kupcima pomaže da lakše prepoznaju domaće proizvode na policama IDEA prodavnica, Mercator hipermarketa i Roda marketa širom Srbije.