Kultni slogan „It’s Finger Lickin ‘Good“ (“Prste da poližeš”), koji se protekle 64. godine koristio širom sveta, po prvi put prestaće da se upotrebljava. Kako brend navodi, podsticanje kupaca da ližu prste nakon što pojedu ukusnu hrskavu piletinu nije pravi potez, uzeći u obzir trenutnu situaciju u svetu. Otuda potiče globalna, ali i istorijska odluka da se privremeno obustavi upotreba slogana „It’s Finger Lickin ‘Good “ u reklamnim porukama, a sve sa ciljem zaštite kupaca tokom ove zahtevne godine pune izazova.

Danas ovaj istorijski slogan, iako i dalje istinit, ne ide u korak sa trenutnom situacijom u svetu. Međutim, za brend koji posluje u vreme kada se svet oko nas neprestano menja, impresivna je činjenica da je KFC uspeo da svoj slogan održi “živim” posle više od pola veka. Jedino validno objašnjenje ovog fenomena jeste da slogan naprosto govori istinu. KFC piletina je, jednostavno, “prste da poližeš”. Svi smo se bar jednom našli u situaciji da nakon porcije ukusne piletine uhvatimo sebe kako ližemo prste, dok je pomisao da bi i jedan zalogaj nekog od savršeno pripremljenih KFC jela mogao biti protraćen nezamisliva.

Povezana vest:  Bezbedan i energetski efikasan dom - Prioritet u današnje vreme

Našli smo se u jednoj specifičnoj situaciji – KFC nosi kultni slogan koji ne odgovara trenutnom stanju u svetu. Iako ćemo se sudržavati od korišćenja našeg slogana, budite uvereni da se naša hrana, koju toliko volite, neće promeniti”, izjavila je Catherine Tan-Gillespie, Direktorka za Globalni Marketing brenda KFC.

KFC će i u budućnosti nastaviti da služi hranu koja će opravdati „Finger Lickin ‘Good“ slogan, vodeći računa o najvišem nivou usluge, najvišem kvalitetu serviranih jela i obezbeđujući najviše sigurnosne standarde za svoje goste i zaposlene. Piletina koja se služi uvek se prži na temperaturi iznad 170 stepeni Celzijusa, a nakon samog prženja ukusnu hranu dodiruju samo ruke gosta, dok pravilo nalaže da zaposleni redovno peru i dezinfikuju ruke radi povećane opšte sigurnosti. Uvođenje preventivnih mera protekle godine bilo je neizbežno, te svi KFC restorani redovno dezinfikuju dostavne torbe i prodajna mesta, uz preporuku za korišćenjem platne kartice umesto novca. Radi najveće sigurnosti svojih gostiju, KFC trenutno nudi više opcija za naručivanje hrane. KFC Dostava omogućava kućnu dostavu, sa opcijom beskontaktne dostave, dok KFC Preuzmi u restoranu, opcija dostupna u KFC mobilnoj aplikaciji , omogućava korisnicima da poruče svoj obrok unapred i da u željenom restoranu, u vreme koje se navede, preuzmu svoju narudžbinu.

Povezana vest:  Kozmetički brend FARMASI - prvi put predstavljen na tržištu Srbije

Na društvenim mrežama KFC restorana pojavili su se video snimci koji na komičan način sakrivaju slogan “Finger Lickin ‘Good”. Ovim povodom biće održano online takmičenje, stoga je vredno biti na oprezu i pratiti profil KFC Srbija na Fejsbuku i Instagramu.

Svojim najvernijim obožavaocima, KFC je obećao jedno – ne brinite, slogan će se vratiti, onda kada za to bude vreme. A ako neko od vas i dalje ne zna kako da jede piletinu bez da liže prste, potrudite se da prethodno temeljno operete ruke!

Povezana vest:  Mali: Na gradskom dočeku Nove godine rekordan broj ljudi