Globalni izazov za studente i diplomce „Dare To Do More“ (Usudi se da postigneš više) kompanija PepsiCo pokreće i ove godine. Cilj ovog programa je da najbolje kandidatkinje i kandidati iskoriste svoja znanja i budu inovatori u industriji hrane i pića, ali i da nastave da se razvijaju i stiču iskustvo u kompaniji PepsiCo.

Program „Dare to do more“ je takmičarskog karaktera i sastoji se iz nekoliko faza: studija slučaja, intervju, program mentorstva i veliko finale. Kroz studiju slučaja, učesnici imaju zadatak da osmisle jedinstveni proizvod ili unaprede već postojeću liniju PepsiCo proizvoda, a oni koji u tome budu najkreativniji, biće intervjuisani za neku od otvorenih pozicija. Sanja Miladinović Talent Aqusition menadžer u kompaniji PepsiCo kaže da se kroz dosadašnje iskustvo pokazalo da su dve poslednje faze najuzbudljivije za DTDM finaliste.

Povezana vest:  Neverovatan spoj dragocenih bisera i pouzdane nege uz NIVEA Pearl&Beauty Black antiperspirante

„Učesnici sa najboljim idejama obezbediće sebi mesto u finalu i imaće priliku da ih predstave stručnjacima kompanije PepsiCo od kojih će dobiti korisne savete kako bi se pripremili za veliko finale, a samo najbolji će dobiti poziv da otputuju u Barselonu i prisustvuju finalnom događaju gde će se, zajedno sa 25 finalista iz regiona, takmičiti za vredne nagrade“, kaže Miladinović.

Povezana vest:  LAB beauty concept store od sada i u Beogradu

Osim ovog takmičarskog dela, najbolji studenti i diplomci iz Srbije imaće priliku da se priključe PepsiCo timu u trajanju od 2 godine i tako steknu iskustvo u ovoj globalnoj kompaniji.

„Kroz program „Dare to do more“ primićemo i 9 kandidata na otvorene pozicije u sektorima prodaje, ljudskih resursa, lanca snabdevanja, finansija, agro nabavke, digitalnog marketinga i Insights sektora. Ideja je da ih kroz dvogodišnji program izgradimo u buduće menadžere koji će biti spremni da preuzmu kompleksne zadatke i budu pravi ambasadori naše kompanije. Trudimo se da uspešno negujemo inicijative i sprovodimo projekte koji za cilj imaju promociju naše kompanije kao jednog od najpoželjnijeg poslodavca“, zaključila je Miladinović.

Povezana vest:  Novogodišnja Swarovski kolekcija

„Dare to do more“ takmičenje traje od 1. septembra do 16. oktobra, a svi zainteresovani studenti i diplomci mogu pronaći više informacija na veb sajtu daretodomore.pepsico.com.