Od 3. oktobra, gledaoci u regionu imaće priliku da vide potpuno novu televiziju koju spaja dve tehnološke ere, televizijsku i internet – Red TV. Iako su mnogi mišljenja da su milenijalci odustali od televizije, kreatori RED-a veruju upravo suprotno, da je televizija odustala od njih, i zato će kompletan program RED TV-a biti namenjen upravo mlađoj populaciji.
Red TV je kanal nove generacije koji predstavlja sintezu društvenih mreža i televizije i ima za cilj da ponovo afirmiše program za mlade. Društvene mreže i aplikacije su svim generacijama postale bliske, a Red TV sadržaj sa društvenih mreža plasira na televizijske ekrane, predstavljajući ga širokom auditorijumu. Ova televizija prati trendinge društvenih mreža i okuplja ih na jednom mestu: od Instagrama, preko Tvitera i Jutjuba, do sve popularnijeg Tik Toka.
Zaštitna lica Red TV-a su upravo influenseri – mladi, uspešni i kreativni ljudi koji imaju veliki broj pratilaca i pregleda na društvenim mrežama, kojima vladaju. Dobro poznata lica i uzor mladim genracijama, radiće ono u čemu su najbolji, influenseri će kreirati i komentarisati najpopularnije teme i sadržaj u okviru emisija kratkog TV formata.
Program nove televizije, koja startuje u subotu 3. oktobra, obuhvata šarenolik sadržaj, tematski različite emisije, filmove i najpopularniju muziku. Sačinjen je od originalnih autorskih projekata i emisija poput: „Tiktokera“ u kom su selektovani najzanimljiviji snimci sa Tik Toka, „5 grama Instagrama“ u kom će se izdvajati najpopularnije sa ove društvene mreže, kao i emisije posvećene najinteresantnijim sadržajima sa Tvitera i Jutjuba. Uz Red TV dan će započinjati dvočasovnim programom uživo, koji vode dobro poznata imena poput Jane Dacović, Ruže Rupić, Jennie, Caleta, Sare Stanković, Ane Lazarević i mnogih drugih poznatih tjubera. “Vremenska dijagnoza“ je nezaobilzan dnevni sadržaj, baš kao i emisije posvećene video igricama, muzičkim novitetima, kao i aktuelnostima iz sveta poznatih kroz emisiju „Whazuuuuup“, govornicu „Hoću da kažem“, i najbolje snimke gledalaca u emisiji „Neki to vole od kuće“
Kako je televizija orijentisana pre svega prema mlađim gledaocima, celokupan program, baš kao i estetika okrenuti su digitalnom otisku, i novim tehnološkim dostignućima. Virtuelni studio, sa bezgraničinim brojem lokacija, do sada neprimenjivan u TV produkciji, biće sastvni deo programa ove televizije i platforma koja pruža bezgranične mogućnosti i to u real time-u.
Red TV donosi transformaciju televizije kakvu poznajemo, i konačno objedninjuje digitalni i televizijski svet koji iako kreiran za mlade, sigurno može biti pravo mesto za sve one koji žele da budu mladi ili ih bolje razumeju.
Red TV – jer ono što te pokreće zaslužuje veliki ekran!