Serbia Fasion Week i Color Media Communication potpisali su ugovor o pokretanju novog brenda pod imenom: „Digital_Fashion_Week“. Prva 100% digital manifestacija ovog tipa u regionu održaće se u novembru ove godine i biće posvećena srpskim dizajnerima kao i gostima iz brojnih stranih zemalja. Ovaj događaj se organizuje u saradnji sa digitalnom platformom „International Digital Fashion Week“.

Nakon „Digital_Fashion_Week/Sebia“ u planu je održavanje ove manifestacije i u ostalim državama regiona. Pored dizajnera koji će predstaviti svoje nove kolekcije kroz petominutne video-priloge, gledaoci će imati prilike da čuju i vide brojne poznate ličnosti, kratke panel-diskusije o aktuelnim temama iz modne industrije, kao i predstavljanja turističkih potencijala gradova i regiona.

International Digital Fashion Week“ (IDFW) je globalna digitalna platforma, nedavno osnovana u USA. Prvi je i jedini digitalni fashion week u svetu, nastao kao potreba modne industrije da opstane i preživi krizu koju je izazvla pandemija virusa Covid-19.

Povezana vest:  Bulevar Ring po prvi put u prazničnom izdanju

IDFW se emituje na globalnom nivou putem FNL Network platforme i dostupan je worldwide putem smart TV u domaćinstvima, mobilnih uređaja, Roku TV, Amazon Fire TV, Apple TV, Android TV, Android devices i svih iOS uređaja.

Kao regionalni lider kada je reč o modnim manifestacijama, direktorka „Serbia Fashion Week-a“ Svetlana Horvat potpisala je ugovor o strateškom partnerstvu sa IDFW i postala ekskluzivni zastupnik za sve zemlje SEE: Srbija (sa teritorijom Kosova i Metohije), Bosna i Hercegovina, Bugarska, Albanija, Hrvatska, Slovenija, Grčka, Severna Makedonija, Crna Gora, Rumunija, Turska, Moldavija i Mađarska.

Povezana vest:  LAV POKRENUO AKCIJU „BEZ KAUCIJE“

„5. septembra 2020. godine lansiran je prvi „International Digital Fashion Week“ na kome su učestvovali talentovani dizajneri iz Srbije, ali i cele Jugoistočne Evrope posredstvom ovog značajnog ugovora koji smo potpisali. Preko 300.000.000 gledalaca širom planete posredstvom digitalnih platformi, tv ekrana, društvenih mreža i „play store“ platformi pratitli su predstavljanje novih kolekcija 100+ dizajnera iz celog sveta. Svetski mediji su nazvali lansiranje IDFW „epskim događajem“ koje obeležava početak nove ere modne industrije!“, kaže predsednica „Serbia Fashion Weeka“ Svetlana Horvat.

„Kako kompanija koja se proteklih sedam godina intenizivno bavi organizacijom konferencija i festivala, shvatili smo da je ‘migracija’ događaja na digitalne platforme proces koji je pandemija samo ubrzala i da ćemo u budućnosti mnoge ivente održavati isključivo na ovakav način! Od aprila do danas održali smo čak 11 onlajn-konferencija i za ovakav način rada pokazali su interesovanje i gledaoci i kompanije i brendovi koji su bili pokrovitelj događaja! Ugovor koji smo potpisali sa Svetlanom Horvat i njenim „Serbia Fashion Weekom“ deo je tog procesa i naše opredeljenosti da koncept „digital first“ bude naša strateška orijentacija u budućnosti!“, rekao je Robert Čoban, predsednik Color Press Grupe i direktor Color Media Communications.

Povezana vest:  Formiranje psihološkog kutka pri kancelarijama za mlade Bečej, Varvarin i Raška