Svetski poznati praznik, Međunarodni dan kuvara, koji se obeležava svakog 20. oktobra, ove godine biće obeležen u Srbiji u znaku zdrave ishrane kod najmlađih. Kompanija Nestlé, globalni lider u proizvodnji hrane i pića, u partnerstvu sa Udruženjem za borbu i prevenciju protiv gojaznosti i Kulinarskom federacijom Srbije, organizovala je kuvarski izazov u kom će poznate ličnosti pripremati zdrava jela zajedno sa svojom decom i na taj način im na zabavan način razvijati zdrave prehrambene navike od malih nogu.

ZdravoKlopajmo Dan – kako je ovaj praznik dobio ime u Srbiji – kompanija Nestlé sprovodi u sklopu svog ZdravoRastimo projekta koji ove godine navršava prvu deceniju postojanja. Ova inicijativa ima za cilj podizanje svesti dece, njihovih roditelja i staratelja o važnosti zdrave i pravilne ishrane, kao i redovne fizičke aktivnosti. Dodatno, na ovaj način kompanija želi da podstakne roditelje da češće kuvaju zajedno sa decom i tako im prenesu osnovna znanja o zdravim namirnicama i navikama u ishrani.

Povezana vest:  Beč dobija novu glavnu autobusku stanicu

Poznate TV voditeljke, Kristina Radenković i Marija Milovanović, zajedno sa Anom Janković – u online zajednici prepoznatljivija pod pseudonimom „Ana2Cats“ – samo su neke od učesnika kuvarskog izazova koji će pred njih postaviti poznati kuvar, Slobodan Radeta. Zadatak koji će pred sobom imati je priprema jela od pet, unapred definisanih, zdravih namirnica. Kupus, tikvice, luk, šargarepa i kore za pitu sastojci su uz pomoć kojih učesnici #ZdravoKlopajmoIzazov-a treba da naprave svoje jelo.

Povezana vest:  Beč: metro linija U6 u potpunosti klimatizovana

„Kroz projekat ZdravoRastimo, kompanija Nestlé radi veoma značajan posao za čitavo društvo. U edukaciju dece treba da se uključi celo društvo jer samo zajedničkim delovanjem možemo da obezbedimo zdraviju budućnost najmlađim generacijama. Zajedničko kuvanje sa decom je jedan od najefikasnijih načina da dođemo do ovog cilja“, izjavio je ambasador projekta, šef Slobodan Radeta.

Povezana vest:  Najženstveniji sat, TAG Heuer “Link Lady”

Negativni trendovi i statistike pokazuju da je u Srbiji svako treće dete školskog uzrasta gojazno. Nestlé nastoji da promeni tok tih trendova, a projekat ZdravoRastimo u prvih 10 godina postojanja u regionu, edukovao je više od 200.000 dece iz 1.800 osnovnih škola. Nestlé je do sada investirao blizu 1,5 miliona evra u projekat.

Sve informacije o toku projekta i kulinarskim veštinama učesnika #ZdravoKlopajmoIzazova biće dostupne na zvaničnoj Nestlé Srbija Facebook stranici i društvenim mrežama partnera kompanije.