Širenje pandemije virusa COVID 19 dovelo je do potrebe da se redefinišu standardi održavanja brojnih kulturnih i modnih projekata.  U novonastalim okolnostima moda se okrenula prednostima savremenih tehnologija, pa se fokus promotivnih aktivnosti preselio na on-line, tj. brojne digitalne kanale.

Belgrade Fashion Week je svojevremeno bio prvi događaj ovog tipa u našem delu Evrope, a biće pionir i u realizaciji koncepta hibridnih događaja koji će se realizovati i live i onlineDigitalni kanali BFWa – sajt, FaceBook, Instagram, YouTube, kao i najpopularniji portali, pružiće mogućnost mnogo većem broju modne publike da prati manifestaciju uživo a „privilegija“ prvog reda je sada dostupna svima. Modni sladokusci će atraktivne i kvalitetne modne sadržaje, uz  vrhunsku video i foto produkciju, moći da prate u društvu bliskih osoba, uz čašu omiljenog pića, iz topline svoga doma, kafića, ili ambijenta po sopstvenom izboru.

Povezana vest:  GSK VOLONTERI U PROMOCIJI ZDRAVOG ŽIVOTA I SPORTSKOG DUHA U DEČIJEM SELU “DR MILORAD PALVOVIĆ” U SREMSKOJ KAMENICI

Predstojeći  47.  po redu  Perwoll Fashion Week  održava se u periodu od 30. oktobra do 7. novembra 2020. Obuhvataće emitovanje različitih video formata dizajnerskih revija posebno snimljenih za ovu priliku u produkciji Modnog studija Click, a tokom dva dana u Belexpocentru biće organizovane i modne revije sa ograničenim prisustvom publike, u skladu sa zvaničnim propisima i preporukama Kriznog štaba. Fokus projekta  ostaje na  promociji kolekcija domaćih modnih dizajnera, dok će značajan deo programa biti posvećen društveno odgovornim – humanitarnim, kao i edukativnim i umetničkim sadržajima.

Povezana vest:  Izabrano najlepše jaje velike uskršnje radionice Delta Cityja

PHOTO: Miša Obradović