Digitalno izdanje Perwoll Fashion Week-a nastavljeno je emitovanjem videa kojim je predstavljena najnovija kolekcija Marije Tarlać. Prikazana kolekcija sadrži sve elemente neophodne savremenoj ženi za različite situacije u kojima se može naći. Nezaobilazna mala crna haljina, mantili, sakoi, pantalone i kaputi modernog kroja ubrzo će se naći u garderoberima mnogih dama.

U nastavku večeri videli smo specijalno editovane snimke revije dizajnera Predraga Đuknića, kao i revije Jači od straha koja je deo velike akcije sa ciljem podizanja svesti o značaju prevencije i ranog otkrivanja raka dojke. Prateći učesnike projekta, poznate ličnosti i vrhunske modne dizajnere, saznali samo ohrabrujuće podatke da je rak dojke bolest koja se u 90 odsto slučajeva završava pozitivnim ishodom, ako se otkrije na vreme, ali sa druge strane i činjenicu koja ukazuje na to da još uvek veliki broj žena nedovoljno vodi računa o svom zdravlju. U filmu poruke ohrabrenja šalju Jelena Gavrilović, Anastasija Đurić, Nevena Ignjatović, Tijana Krstić, Mina Softić, Mirjana Karanović

Povezana vest:  Prvi put u istoriji pivarstva u Srbiji pivo biraju potrošači (FOTO)

VEČERAS JE OTVARANJE BFW CHOICE CONCEPT STORE-a NA NOVOJ LOKACIJI!

U okviru programa Perwoll Fashion Week-a u subotu 7. novembra u Ada Mall Shopping Centru  otvara se novi POP UP STORE – BFW CHOICE. U ovom concept store naći će se najbolji izbor dizajnerske odeće od preko 20 prestižnih domaćih dizajnera.

BFW Choice predstavlja novi koncept prodaje baziran na ideji o održivosti razvoja domaće autorske mode. Cilj projekta jeste popularizovanje domaćih samostalnih dizajnera kroz različite Pop Up postavke. Između ostalog ideja je da se autorski modeli izmeste iz svojih baza – dizajnerskih radnji i ateljea, i tako postanu vidljiviji što širem auditorijumu.

Povezana vest:  Otvoren konkurs za novo lice najpoznatijeg brenda Zlatarne Celje, postanite prva Miss Lencia u Srbiji