DECATHLON, jedan od najvećih svetskih prodavaca sportske robe i Nacionalna košarkaška asocijacija (NBA) danas su najavili novo višegodišnje komercijalno partnerstvo kojim DECATHLON postaje zvanični korisnik NBA licence širom Afrike, Azije, Evrope, Bliskog Istoka i Latinske Amerike, i označava prvo partnerstvo DECATHLON-a sa jednom severnoameričkom sportskom ligom.
Ovo partnerstvo će odlikovati posvećni brendirani asortiman donjeg veša, aksesoara i obuće* sa oznakama NBA timova i Lige, koje DECATHLON dizajnira i prodaje pod svojim košarkaškim brendom „TARMAK“. Kolekcija će se ekskluzivno prodavati u više od 1.200 DECATHLON prodavnica širom sveta, kao i online preko Decathlon.com. Proizvodi će moći da se naruče počev od marta 2021. godine pre predstavljanja u prodavnicama u aprilu 2021.
„Još od pokretanja TARMAK-a pre četiri godine, naš san je bio da sarađujemo sa NBA, najvećom košarkaškom ligom na svetu“, rekao je prvi čovek TARMAK-a Damien Dezitter. „Zajednički cilj nam je da razvijamo košarku širom sveta, zato je prirodno da sarađujemo kako bismo to ostvarili.“
„Srećni smo što smo postali partneri sa DECATHLON-om, liderom u maloprodaji sportske robe sa globalnim prisustvom“, rekao je direktor NBA EME za globalna partnerstva Steve Griffiths. „Kroz ovo partnerstvo, ljubitelji NBA lige i košarkaši širom sveta imaće pristup uzbudljivoj i inovativnoj paleti robe koja će im pomoći da uđu u igru.“
Fanovi mogu da preuzmu zvaničnu NBA aplikaciju sa iOS i Android za najnovije vesti, podatke, rezultate, statistiku, rasporede i video zapise i da prate NBA na Instagramu na NBAEurope.
*Samo na odabranim tržištima