Italijanski superstar vraća se sa prvim izdanjem ove godine. Mahmood predstavlja novi singl „Inuyasha“, praćen gotovo nestvarnim muzičkim spotom.

Inspirisana japanskim animiranim likom, balada „Inuyasha“ govori o kompleksnom odnosu koji na težini dobija upravo i zahvaljujući Alessandrovoj emotivnoj izvedbi. Pesmu je napisao već uhodani duo – Mahmood i Dardust, zaslužan i za prethodna uspešna ostvarenja.

Povezana vest:  Plasido Domingo sutra u Areni

Spot oslikava istu inspiraciju, a upotpunjen je nestvarnim kadrovima u kojima se vodilo računa o apsolutno svakom detalju. Kostim svakako nosi jednu od glavnih uloga, a za to je zaslužan Riccardo Tisci, kreativni direktor Burberry-a, koji je odeću kreirao ekskluzivno za „Inuyasha“ video.

Mahmood je najveći uspeh do sada zabeležio 2019. godine sa singlom „Soldi“ koji je, osim što je postao i najstrimovanija italijanska pesma svih vremena, ostvario neverovatan uspeh na globalnom nivou. Pratili su ga hitovi „Barrio“ i „Rapide“, a 2020. godine stigle su dve upečatljive saradnje „Moonlight Popolare“ i „Dorado“.  Da je ova egzotična muzička priča stigla i na naše prostore pokazuje uspeh njegovih singlova i na domaćim radio stanicama.

Povezana vest:  Sve o Exitu na vašem mobilnom telefonu

Izdanje „Inuyasha“ je u Srbiji dostupno na servisima Spotify, Deezer, Apple Music i YouTube Music , kao i širom sveta u svim digitalnim prodavnicama: https://umrs.lnk.to/MahmoodInuyasha

PHOTO: Universal Music Serbia