Discovery i Telekom Srbija su danas najavili proširenje strateškog partnerstva, koje podrazumeva veću ponudu vodećih Discovery kanala, kao što su Discovery Channel, TLC, Eurosport, ID, Travel channel Food Network, istovremeno dodajući i nove, poput HGTV (Home and Garden TV). Korisnici Telekoma će moći da gledaju kanale na iris TV i DTH platformama, kao i putem kablovskog operatera “Moja Supernova”. Takođe, kanali će biti dostupni i korisnicima m:tel-a CG i BiH.

Zahvaljujući ovom partnerstvu, korisnici Telekoma Srbija imaće priliku da uživaju u nekim od najpoznatijih zabavnih emisija kao što su “Zlatna groznica”, “Milijarder na tajnom zadatku”, “Granična kontrola: Evropa” koje se emituju na kanalu Discovery ili emisijama “Stručnjak za torte”, “Doktor za bubuljice”, “Veridba od 90 dana” na kanalu TLC.

Povezana vest:  Premijera serije „Neverstvo“ na TLC kanalu

Na kanalima Eurosporta korisnici će imati priliku da prate neke od najvećih svetskih sportskih dešavanja, uključujući Grend slem turnire u tenisu, biciklističke Grend turove, kao i ovogodišnje Olimpijske igre.

Deo programske ponude kojoj će korisnici Telekoma Srbija imati pristup, čini i HGTV kanal, koji se bavi temama kupovine, prodaje i renoviranja kuća, kao i izgradnjom domova iz snova.  Samo neke od emisija koje su već stekle popularnost širom sveta su: “Struktura dobre kuće”, “Slavni: Znak zahvalnosti”…

Povezana vest:  Zvezda na Areni iz svih uglova - sve o VAR sistemu, mušemi, produkciji...

„Uzbuđeni smo povodom najave proširenog partnerstva sa Telekomom Srbija, posebno  što Telekom pokriva kompanije iz Srbije, Bosne i Hercegovine i Crne Gore. Ovo nam omogućava da većem broju televizijskih gledalaca ponudimo široku ponudu sadržaja koji se tiče avantura, načina života i sporta. Osim naših već dobro poznatih kanala koji su u prethodnim godinama postali omiljeni među gledaocima, verujemo da će HGTV, Diskaverijev lider za dom i baštu, postati izuzetno popularan i za pretplatnike Telekoma Srbija, s obzirom da je ovo vreme u kojem su ljudi posvećeni domu”, izjavila je Keneči Belušević, direktorka distribucije i poslovnog razvoja Diskaverija.

Povezana vest:  Tomas Hejden Čerč odustao od uloge u seriji

„Proširenje saradnje sa Diskaverijem će u domove naših korisnika doneti televizijske kanale i sadržaje u kojima uživaju milioni gledalaca širom sveta. Uvereni smo da je ovo još jedno partnerstvo koje će nam pomoći da ojačamo našu poziciju regionalnog lidera u pružanju televizijskih usluga, i da će svi naši korisnici pronaći programe iz bogate ponude koji odgovaraju njihovim interesovanjima”, izjavio je Vladimir Lučić, generalni direktor kompanije Telekom Srbija.