Grand kafa je ove godine osvojila dve prestižne nagrade za kampanje „Hajde da imamo vremena“, u kategoriji komunikacije, i “#Samo uživaj” u kategoriji Disrupt Influence, u okviru Disrupt nagradnog konkursa.

Direktor marketinga Grand kafe, Zoran Golub, napomenuo je da je veoma ponosan na ova priznanja, a posebno na činjenicu da su potrošači, kao i stručna javnost na pravi način prepoznali i prihvatili ove kampanje.

“Kreirali smo kampanju „Hajde da imamo vremena“, kao jednu jednostavnu, ali autentičnu, toplu i ličnu priču koju svako može da razume i u njoj se pronađe. Želeli smo da, kroz našu komunikaciju, prenesemo emociju i iskrenost svakodnevnih životnih situacija, ukažemo na bitne stvari za koje je potrebno naći vremena, čak i u najizazovnijim okolnostima. Kako se uvek trudimo da budemo tu za sve naše potrošače, komunikaciju smo usmerili i ka mlađoj populaciji, koja bira Insta Grand kao svoj omiljeni brend. Zahvaljujući kampanji “#Samo uživaj”, koju smo organizovali sa regionalnom muzičkom zvezdom Senidom, fokusirali smo se na ono što u potpunosti reflektuje naš brend, a to je pre svega, neprocenjivi osećaj zadovoljstva i uživanja u ispijanju omiljene kafe”.

Povezana vest:  Poznati na Kid's Fashion Weekendu 05

Iz kompanije takođe navode da su ove nagrade samo još jedna u nizu potvrda da se, pored toga što dugi niz godina uživa status omiljenog breda, Grand kafa istim intenzitetom trudi da neprekidno osluškuje potrebe svih svojih vernih potrošača i odgovori na njih na pravi način.

Disrupt je priznanje koju renomirani profesionalci iz struke (žiri) svake godine dodeljuju kompanijama, institucijama, agencijama, medijima, nevladinim organizacijama, ali i pojedincima, čiji projekti su se posebno istakli tokom godine. Projekti koji konkurišu treba da budu inovativni u smislu rešenja određenog problema ili neobični/drugačiji u smislu komunikacije.

Povezana vest:  Šetnjom podrške obeležen Svetski dan Alchajmerove bolesti