Fashion Company, vodeća modna retail kompanija u jugoistočnoj Evropi, od svog osnivanja 1993. godine zauzima dinamičan pristup poslovanju, ulažući neprestano u razvoj poslovanja i širenje maloprodajne mreže.

Zahvaljujući tome, kompanija je danas otvorila vrata pet novih prodavnica u Galeriji Belgrade, čime se broj maloprodajnih objekata Fashion Company u ovom tržnom centru popeo na 11.

Mono-radnje Patrizia Pepe, Diesel, Tommy Hilfiger, Calvin Klein i Superdry pružiće kupcima vrhunski modni i vizuelni ugođaj, jednak onom u prodavnicama svetskih metropola poput Londona i Pariza. 

Patrizia Pepe

Čuveni italijanski modni brend Patrizia Pepe odabrao je Beograd kao ekskluzivnu lokaciju na kojoj je predstavio novi koncept uređenja prodavnica pod nazivom “Glam Rhapsody”.

Enterijer savršeno oslikava prefinjeni duh brenda i pleni pažnju nenametljivim luksuzom. Prostorom dominiraju bele pločice i somot u zagasito ružičastoj boji, čineći kontrast taktilne topline i hladne beline. Vrhunski estetski doživljaj upotpunjuju dodiri zelenila i crni mrežasti elementi, dok se kao neočekivani detalj javlja staklena disko kugla u središtu radnje.

Povezana vest:  Bečki Prater slavi 250 godina

Centralnu poziciju zauzima neonski logotip brenda “Fly”, koji doprinosi glam ugođaju i poziva na istraživanje nove, senzualne kolekcije Patrizia Pepe.

Diesel

Brend koji u protekle četiri decenije pomera granice smelim dizajnom i provokativnim kampanjama predstavio je nedavno novi koncept Diesel x Diesel, koji kupci mogu da pronađu u novootvorenoj prodavnici u prizemlju Galerije Belgrade.

Eksperimentalan, dinamičan enterijer ostavlja snažan vizuelni utisak, dok kombinacija neočekivanih tekstura, delimično otvorene fasade i pastelno zelenih nijansi omogućava kupcima da urone u svet kultnog italijanskog brenda i uživaju u kolekciji koja postavlja temelje novog pravca Diesela.

Povezana vest:  Na kafi ili pred ekranom: Kako društvene mreže utiču na „druženje uživo“?

 Tommy Hilfiger 

Prodavnica se prostire na 320 kvadratnih metara, a njen dizajn odražava globalni prodajni koncept Tommy Hilfiger, koji spaja nasleđe brenda sa čistom, modernom estetikom. Nameštaj je načinjen od nerđajućeg čelika i orahovog drveta u beloj boji, sa akcentima u prepoznatljivim nijansama brenda – crvenoj, plavoj i beloj. Grafiti u denim delu prodavnice unose duh street art scene u prostor, dajući mu savremenu, urbanu notu.

Za potpuni šoping užitak, kupcima je dostupna sveža kafa u mini baru u produžetku kase, kao i šiveća mašina za personalizaciju kupljenih artikala.

 Calvin Klein 

Nova modna meka za ljubitelje minimalizma ispunjena je neutralnim tonovima crne i sive boje, koje joj daju dozu svedenosti i elegancije. Posebna pažnja posvećena je toplom osvetljenju kako bi se stavio akcenat na police ispunjene prolećnim modelima Calvin Klein odeće, obuće i aksesoara.

Povezana vest:  Megan Foks skinula tetovažu Merlin Monro s ruke

Novina u asortimanu je sportswear kolekcija za žene i muškarce, prepoznatljiva po diskretnom logotipu i vrhunskim materijalima savršenim za sportske aktivnosti.

Superdry

Britanski modni brend Superdry predstavio je ponudu za proleće/leto 2021. na 200 kvadratnih metara prodajnog prostora. Široki asortiman proizvoda usmeren je ka kupcima koji imaju jedinstveni stil, cene kvalitet i obraćaju pažnju na detalje.

Enterijerom prodavnice preovlađuju prirodni materijali i topli tonovi, uz crne, industrijske elemente koji prostoru daju dubinu i kontrast.