Da se modna priča može dočarati na potpuno neočekivan način, van okvira klasičnih reklamnih kampanja, pokazao je italijanski denim brend Replay kreativnom saradnjom sa balkanskom zvezdom Senidah.

Reč je o kolaboraciji na najnovijem video spotu „Replay”, koji je vrtoglavom brzinom postao glavna tema na društvenim mrežama zbog drugačijeg zvuka, ali i neodoljive promene imidža regionalne muzičke dive.

Povezana vest:  Ines Janković 15.decembra u prodavnici Pierre Premier promoviše katalog izuzetno zapažene kolekcije Amazon Atitude

„Senidah pleni ne samo snagom svog moćnog vokala, već i jedinstvenim stilom. Kreativna, autentična i hrabra, ona je oličenje duha našeg brenda. Zaista smo ponosni na zajedničku saradnju”, izjavili su predstavnici ovog modnog brenda kog su pre Senidah promovisali Neymar Jr, Alessandra Ambrosio i Irina Shayk.

Popularna pevačica pretvorila je video u svojevrstan modni šou, pleneći pažnju izrazito ženstvenim komadima iz nove Replay kolekcije. Pastelne boje, razigrani print i lepršavi krojevi ističu Senidinu senzualnu stranu, dok tamni denim, grafičke majice i metalni detalji daju njenom izgledu glam rock vajb.

Povezana vest:  SMS dan 23. avgust 2024 – Dan koji može promeniti sve!

Najzavodljiviji stajling? Teksas kombinezon koji u potpunosti prati liniju tela zanosne muzičke zvezde. Razbarušena kosa i upečatljivi make-up samo su dodatno naglasili njen seksipil.

Kao kulminacija ove vizuelne poslastice, Senidah se pojavljuje u ružičastom denim outfitu iznad krovova Beograda, koji je poslužio kao savršena modna pozornica na otvorenom.

Kako izgleda kada se spoje muzika i moda, pogledajte u nastavku.