Miss Sixty na našim prostorima ima gotovo kultni status, zahvaljujući autentičnim denim komadima koji brišu granicu između street estetike i estetike visoke mode. Popularnost ovog italijanskog brenda ne prestaje od devedesetih ali ništa ne može da se poredi sa buzzom koji je postigao kampanjom za proleće/leto 2021, čije je zaštitno lice supermodel nove generacije Bella Hadid.

Povezana vest:  Viktorija Bekam dizajnira enterijer automobila

Obučena u najnoviju kolekciju Miss Sixty, Bella predstavlja savršen spoj ženstvenosti, jednostavnosti i opuštenog stila – odnosno onog cool stava koji nam se istovremeno čini veoma bliskim i potpuno nedostižnim.

U kampanji je možemo videti u all white stajlingu sa vintidž farmerkama dubokog struka i topom sa puf rukavima, u kojem izgleda kao modna boginja savremenog doba, ali i klasična, retro američka devojka.

Povezana vest:  Potomci žrtava nacističkog režima dobijaju olakšice za sticanje austrijskog državljanstva

Majica sa puf rukavima, farmerke, srebrne sandale

It komadi za proleće su farmerke u ružičastoj, crnoj i beloj boji i svim nijansama plave, kao i trendi topovi različitih krojeva, od minimalističkih modela bez rukava do onih asimetričnog oblika, sa volanima ili pak metalnim detaljima.

Novu kolekciju Miss Sixty možete pronaći u multibrand concept prodavnicama Fashion&Friends u šoping centrima Galerija Belgrade, Ušće, Rajićeva i Delta  City u Beogradu i Promenada u Novom Sadu, kao i u onlajn šopu fashionandfriends.com.

Povezana vest:  Fudbalska magija u McDonald's restoranima