Vodeća agencija za korisničko iskustvo na tržištima Nemačke, Austrije i Švajcarske (DACH), Merkle, najavila je ulaganje u srpsko IT tržište. Biznis planom za 2021. godinu predviđeno je proširenje kapaciteta za 40 odsto, a investicijom su obuhvaćena nova radna mesta za softverske inženjere, dizajnere, stručnjake za korisničko iskustvo i digitalni marketing.

Ambasador Švajcarske, Urs Šmid, navodi se ovom investicijom potvrđuje poverenje švajcarskih kompanija u IKT sektor Republike Srbije: „Globalno posmatrano, tokom pandemije korona virusa, IT se pokazao kao jedna od najperspektivnijih industrija, čime su se potvrdila različita predviđanja o usponu ovog tržišta. Zbog toga mi je posebno drago što je kvalitet srpskih softverskih stručnjaka globalno prepoznat i što je Merkle odlučio da dugoročno investira u jedan od najprepoznatiljivijih izvoznih proizvoda Republike Srbije. Naše dve države imaju odličnu saradnju koja, između ostalog, obuhvata i podršku tehnološkim parkovima i zadovoljan sam što je kooperativnost Srbije i Švajcarske dodatno rezultirala ulaganjem privatnog sektora.”

Povezana vest:  Deljenje digitalnog života s partnerom može ugroziti planove za Dan zaljubljenih, otkriva novo istraživanje kompanije Kaspersky Lab

Iz beogradske kancelarije Merkle podsećaju da u Republici Srbiji posluju od 2014. godine, ali da su ranije bili prepoznati pod drugim imenom – Namics: „Od aprila ove godine zvanično poslujemo kao Merkle, a novo ime nastalo je kao posledica spajanja dve vodeće digitalne agencije u Švajcarskoj. Bez obzira na tu promenu, naš cilj na srpskom IT tržištu ostao je isti – kontinuirane investicije, mogućnost za stalno unapređenje softverskih stručnjaka, saradnja sa internacionalnim timovima i rad na velikim međunarodnim projektima”, ističe Filip Gort izvršni direktor Merkle-a.

Povezana vest:  HONOR u saradnji s AIGC umetnicima prikazao kakvi bi pametni telefoni mogli biti u budućnosti

Gort objašnjava da je biznis planom za 2021. godinu predviđeno proširenje kapaciteta sa ciljem da kancelarija u Beogradu zapošljava 100 IT stručnjaka.

„Fokusirani smo na softverske inženjere specijalizovane za korisničko iskustvo i digitalne platforme kao što su Adobe, SAP, Sitecore i Salesforce. Razvijaćemo postojeće timove Java i Frontend inženjera, ali i odseke za dizajn i digitalni marketing. Srpski softverski inženjeri imaće priliku da rade na tržištima Švajcarske, Nemačke, Austrije, Centralne i Istočne Evrope. Softverske usluge su godinama unazad vrlo prosperitetne i veoma nam je drago što u Srbiji uspevamo da pronađemo stručnjake koji se ističu svojim obrazovanjem i poznavanjem uskospecifičnih oblasti”, zaključuje Gort.

Povezana vest:  Huawei FreeBuds 4: Zadivljujući kvalitet zvuka i adaptivno aktivno poništavanje šuma

Vodeća agencija za korisničko iskustvo DACH regiona, Merkle, bavi se upravljanjem korisničkim iskustvom zasnovanim na podacima (CXM). Sa sedištem u Cirihu, zapošljava više od 1300 digitalnih stručnjaka u Austriji, Češkoj, Nemačkoj, Portugalu, Srbiji i Švajcarskoj. Od 2014. godine na tržištu Republike Srbije zapošljava timove za Java, .NET, PHP i Frontend programske jezike, Salesforce i druge platforme za korisničko iskustvo, kao i timove za dizajn i QA. Merkle inženjeri razvijaju rešenja za najrazličitijih industrija i partneri su 500 najboljih kompanija u Nemačkoj, Švajcarskoj i Austriji uključujući Hansgrohe, Jelmoli, Credit Suisse, Danone, Swiss Life, Schindler, Victorinox, Medela, UBS, Kaufland i Siemens. Merkle je deo dentsu grupacije.