Četvrti Festival filantropije i 13. po redu manifestacija „Naš Beograd“, kojom se podstiče volontiranje, otvoreni su danas kvizom za predstavnike društveno odgovornih kompanija, nevladinih i studentskih organizacija i medija koji su na interesantan način proverili svoje znanje o filantropiji.

„Značaj Festivala filantropije i manifestacije „Naš Beograd“ je u tome što okupljaju brojne pojedince i društveno odgovorne kompanije i ujedinjuju ih u promociji dobročinstva i volontiranja. Zahvaljujem se svim građanima Srbije i dijaspori koji su, zajedno sa preduzećima, donirali 90 miliona evra u humanitarne svrhe tokom 2020. godine koja je bila puna izazova“, rekla je Jelena Avramović, menadžerka programa u Američkoj agenciji za međunarodni razvoj (USAID).

Festival filantropije, koji promoviše kulturu i važnost davanja, ove godine je organizovan u saradnji sa 15 organizacija i kompanija, trajaće od 28. juna do 2. jula i biće posebno fokusiran na podsticanje doniranja hrane. Festival će tokom pet dana raznovrsnih aktivnosti i događaja u Beogradu i Novom Sadu okupiti građane različitih uzrasta, nevladine organizacije, kompanije i medije. U oba grada građani će, na različitih mestima, moći da doniraju hranu i druge potrepštine za najugroženije sugrađane i moći će da učestvuju u edukativnim aktivnostima. Kompletan program Festivala je na sajtu www.dobrocinitim.rs.

Povezana vest:  Kočenje kao ušteda energije

„Istorija dobročinstva u Srbiji je veoma bogata. Postoje mnogi dobri primeri filantropije, počev od pojedinaca, bez obzira na njihov materijalni ili društveni status, do velikih korporacija. To pokazuje da u ovoj zemlji već postoje elementi snažne kulture davanja koju treba dalje jačati, jer će to jednom biti nasleđe na koje će naši potomci biti najponosniji. Zato pozivam sve da se priključe festivalu i na taj način slave filantropiju“, rekla je Ana Košel, direktorka Fondacije Ana i Vlade Divac.

Povezana vest:  Možda još uvek ne znamo tačnu adresu Deda Mraza, ali mu znamo telefonski broj! Učestvujte u Super Vero novogodišnjoj nagradnoj igri, pošaljite poruke na 8888 i pokoni mogu stići pravo do vas! Pored snežnih čarolija, novogodišnjih ukrasa i dekoracija, praznične trpeze i tople porodične atmosfere, jedna od najlepših stvari koju nam donosi zima je duh darivanja koji je prisutan u ovom periodu godine više nego bilo kada. Upravo u tom duhu Super Vero je organizovao novogodišnju nagradnu igru kako bi vam doneo najlepše poklone – rasterećenu i uzbudljivu kupovinu u 2021. godini! U toku trajanja nagradne igre, od 3. do 30.12.2020, svake nedelje biće podeljeno 70.000 dinara i dva puta po 30.000 dinara za kupovinu u Super Veru. Glavna nagrada je 500.000 dinara za kupovinu, koja se izvlači na kraju nagrade igre i to 3 dobitnika. Nagrade se dodeljuju u vaučerima za kupovinu u Super Vero marketima u 2021 godini. Uz ovakve nagrade, sami ćete najbolje znati kako da obradujete sebe i svoje najdraže kvalitetnom ponudom koju vam pruža bogat asortiman Super Vera. Učestvujte u nagradnoj igri i sa osmehom na licu i punim kesama u rukama – zakoračite u Novu godinu. Kako biste učestvovali u nagradnoj igri potrebno je da pošaljete SMS, sa brojem računa na kome ste ostvarili uslov za učešće u nagradnoj igri, na 8888. Uslov za učešće se ostvaruje kupovinom promotivnih proizvoda u minimalnom iznosu od 500 dinara. Spisak promotivnih proizvoda se nalazi u brošuri, na info pultu u marketima kao i na Super Vero sajtu. Pišite Deda Mrazu! Ove godine on vas čeka u Super Veru!

Danas je, takođe, otvoren i godišnji korporativni događaj posvećen volontiranju „Naš Beograd“. Ovaj tradicionalni skup, koji se održava 13. put, okuplja zaposlene iz kompanija koje donose pozitivne promene u svojim zajednicama. Ove godine će, tokom jula meseca, zaposleni iz kompanija koje su članice Foruma za odgovorno poslovanje, pomagati organizacijama civilnog društva na osam lokacija u Beogradu.

„Tokom perioda za nama punog izazova, kao društvo, pokazali smo solidarnost i otpornost. Želeo bih da se zahvalim svima koji svakodnevno pomažu, volonterima, građanima i društveno odgovornim kompanijama koje su pokazale da su pouzdani partneri lokalnim zajednicama. Zato je važno da nastavimo da negujemo partnerstva i ističemo značaj angažovanja u zajednici, što upravo činimo kroz Festival filantropije i Naš Beograd“, rekao je Neven Marinović, direktor SMART Kolektiva.

Povezana vest:  Počinje humanitarna akcija "Svi smo mi Deda Mraz"

Festival filantropije organizuje Fondacija Ana i Vlade Divac a manifestaciju „Naš Beograd“ Forum za odgovorno poslovanje i SMART Kolektiv, kao deo Projekta za unapređenje okvira za davanje, koji finansira USAID a realizuje Koalicija za dobročinstvo koju predvodi Fondacija Ana i Vlade Divac. Koaliciju za dobročinstvo dodatno čine Trag fondacija, Catalyst Balkans, SMART kolektiv, Srpski filantropski forum, Forum za odgovorno poslovanje i Privredna komora Srbije.

PHOTO: Fondacija Divac press