Povodom nedavno otvorene prve zvanične HUGO prodavnice u Beogradu, ali i na celom prostoru bivše Jugoslavije, sinoć je održana žurka inspirisana etosom brenda, beogradskim uličnim stilom, urbanom kreativnom zajednicom i njenim najglasnijim predstavnicima.

Za lokaciju su odabrani Silosi, nedavno transformisana industrijska zona na donjem Dorćolu, čija se filozofija četiri sile poklapa sa filozofijom brenda i stavlja akcenat na edukaciju, kreativnost, zaštitu životne sredine i rekreaciju. Za potrebe događaja, Silosi su poprimili boje i energiju brenda HUGO, pre svega zahvaljujući projekciji murala, koji je ulični umetnik Andrej Josifovski Pijanista radio specijalno za HUGO prodavnicu u TC Galerija.

Povezana vest:  Nova linija nakita INNOCENT

Događaj se tematski i estetski nadovezao na HUGO Louder kampanju, kao njen vrhunac, naglašavajući potrebu davanja prostora inspirativnim umetnicima koji ruše granice, baš kao što to čini i sam brend HUGO. Kako su muzika i umetnost uvek bili sredstva za oblikovanje društva i sveta, u ritmu HUGO Louder ambasadora u Srbiji, poznatog DJ dvojca Mimi Djo i Fackin Yoma, i u prisustvu indi rok benda Buč Kesidi, oživljena su ona iskustva koja su svima nedostajala u prethodnom periodu i koja slave različitost.

Povezana vest:  Više preventivnih testiranja za rak posle otkrića Anđeline Džoli

Događaju su prisustvovale brojne poznate ličnosti poput glumca Milana Marića, glumice Ive Ilinčić, slikarke Svetlane Ninković, bivše voditeljke i danas dizajnerke Aide Jokanović, manekenki Barbare Tatalović i Mine Milutinović, sportiste Nemanje Nedovića, Jelene Ivanović, Nenada Radujevića i brojnih drugih predstavnika iz sveta mode i umetnosti.

Na lokaciji su bili izloženi i odabrani modeli iz aktuelnih kolekcija, koje je moguće kupiti u HUGO prodavnici u tržnom centru Galerija u Beogradu.

Povezana vest:  Za kupljen Nestlé proizvod, kompanija donira isti za kampanju „Spasimo hranu, spasimo humanost“