U prvoj nedelji od otvaranja Olimpijskih igara u Tokiju zabeležen je rekordan broj posetilaca Discovery digitalnih platformi u Evropi. Želja gledalaca da personalizuju svoje iskustvo praćenja Igara, rezultirala je dvostrukim uvećanjem broja pratilaca na digitalnim platformama u odnosu na Zimske olimpijske igre u Pjongjangu 2018. godine.
Zahvaljujući distribuciji sadržaja na različitim platformama, u čemu je Discovery pionir u Evropi (FTA, PayTV i Digital/D2C), Tokio 2020 je do sada pratilo više od 275 miliona gledalaca. Preko 100 gledalaca pratilo je Discovery izveštavanje na TV-u i digitalnoj televiziji, a 175 miliona je pratilo Igre putem ugovora o pretplati sa partnerskim emiterima širom Evrope. Udeo publike koja prati Discovery TV kanale preko pretplate se povećao za više od 30 odsto.
Ovo su prve Olimpijske letnje igre koje prati Discovery, a rezultati pokazuju da su prvih devet dana takmičenja obeležile priče koje privlače veliku pažnju i reakcije publike.
„Olimpijske igre su najveći globalni događaj koji nadilazi sport i tradicionalnu sportsku publiku. Kada se osvrnemo na prvu nedelju, jasno je da su Olimpijske igre donele novu i drugačiju publiku na naše platforme i to u impresivnom broju. Na igrama u Tokiju zabeležene su do sada neviđene brojke na digitalnim platformama, i oduševljeni smo jer toliko fanova širom Evrope prati dešavanja iz Tokija putem discovery+ i Eurosport Player-a“, rekao je Jean-Briac Perrette, predsednik i izvršni direktor Discovery International.
Predsednik sporta na Discovery-u, Andrew Georgiou, dodao je: „Fantastično je videti kako naše izveštavanje i priče koje pričamo odjekuju tako snažno kod publike širom Evrope. Bilo da se radi o rekordnom digitalnom angažmanu na Discovery platformama ili velikom broju publike na našim mrežama, jasno je da ove Igre imaju veliki uticaj.“
Discovery prenosi Olimpijske igre Tokio 2020 na 50 tržišta u Evropi sa 11 nacionalnih produkcija i na 19 jezika.
PHOTO: Getty Images