Nikola Nemešević Nemeš objaviće u nedelju 12. septembra svoj prvi album „Stare priče“, na kome je radio više od deset godina.

Publika širom regiona prvo ga je upoznala na potpuno drugačiji način, a sada je spreman da prikaže svoju umetničku stranu, koja oduvek čini sastavni deo njegove ličnosti. Albumom „Stare priče“ na scenu stiže kao kantautor koji romantičnim i zrelim tekstovima, uz vrhunsku produkciju, donosi muzičko delo koje je kao takvo moglo biti snimljeno i 1986, 1998. i 2005. , ali i 2021. godine, što ga već čini univerzalnim, te pretenduje da postane prihvaćeno među publikom koja je na našim prostorima odrastala krajem 20. i početkom 21. veka.

Povezana vest:  Strenglersi na britanskoj turneji

Najstariju pesmu sam napisao 2008. godine („Ti bi da se duriš“), a najnoviju prošlog proleća („Ostoja“). Ostale negde u godinama između, i kada bi bile poređane hronološki, meni bliski ljudi bi tačno mogli da prepoznaju kad se šta dešavalo, pošto su sve pesme moje stare, a istinite priče. U nekim momentima sam mislio da sam određene pesme prerastao, i da ih neću ni snimiti, ali sam shvatio da imam ogromnu potrebu da ih sve izbacim iz sistema da bih mogao da nastavim dalje da pišem, a i da živim. Godinama sam odbijao da bilo šta od ovih, meni bitnih pesama, snimim, sve dok se kosmos nije nacentrirao tako da sve bude snimljeno onako kako sam zamislio – bez kompromisa. Ovo je album koji nije u muzičkom smislu aktuelan – mogao je da bude ovako snimljen i 1986. i 1998. i 2005. godine jer ne volim muziku koja ima odrednice i pečat onoga što je u tom trenutku moderno. Sve u svemu, album je jedan emotivni tobogan, na trenutke intiman i sofisticiran, a ponekad sirov – kaže Nemeš.

Povezana vest:  Razvela sa Avril Lavinj

Ovo je „album za zaljubljene“, čini ga jedanaest pesama, a prva koja je predstavljena publici je „Solo planeta“ za koju će biti  objavljen i video spot.

Spot je režirao moj prijatelj Bane Jevtić, a glavna uloga pripala je mojoj najboljoj prijatelji Tei Popović, koja ispuni do plafona svaku prostoriju u koju uđe. Snimali smo tokom jednog vikenda u Beogradu i na vašaru u Obrenovcu, smejali se kao ludi, izgoreli na Savskom Nasipu i onda postavili rekord u količini popijenih flaša vode (i ostalog) i potrošenog leda u jednom restoranu na Adi Ciganliji (smeh). Nismo pretenciozni, ne padamo u vatru takmičenja za najskuplji spot sezone, iako na piće trošimo kao ludi, i furamo naš fazon – opisuje snimanje spota Nemeš.

Povezana vest:  EXIT 2013, Rasprodate ulaznice za Exit po promotivnoj ceni