Ove godine, po treći put zaredom, uspešno je realizovana još jedna Chipsy Agro Akademija, jedinstvena edukativna platforma kompanije PepsiCo, namenjena studentima završnih godina Poljoprivrednog fakulteta Univerziteta u Beogradu i Univerziteta u Novom Sadu koja za cilj ima pružanje praktičnih znanja i veština iz oblasti uzgoja krompira.

Polaznici akademije imali su prilike da se upoznaju sa procesom uzgoja krompira, od setve do žetve i da na taj način steknu znanje farmera 21. veka. Učešćem u edukativnoj platformi, jedinstvenoj na ovim prostorima, studenti završnih godina Poljoprivrednih fakulteta dobili su šansu da uče od najboljih svetskih agro eksperata kompanije Marbo Product, koja već trinaest godina posluje u okviru multinacionalne kompanije PepsiCo.

Povezana vest:  Srbija ima najveće rezerve zlata na Balkanu

„Proizvodnja u našoj fabrici u Magliću podrazumeva poštovanje najviših standarda koje kompanija PepsiCo primenjuje u celom svetu. U cilju obezbeđenja najboljeg mogućeg kvaliteta, od ukupno osam sorti krompira koje koristimo za proizvodnju brenda Chipsy, tri su ekskluzivne PepsiCo sorte, a tehnologija koju primenjujemo ispunjava najviše industrijske standarde. Kroz mentorsku podršku i iskustvo eksperata agro tima kompanije PepsiCo u sve ovo imali su prilike da se uvere i sami polaznici akademije. Veoma smo ponosni što smo, čak i u izazovnim i izmenjenim okolnostima poslovanja uspešno realizovali treću sezonu Chipsy Agro Akademije, jedinstvenog programa na našem tržištu koja mladima pruža praktična znanja iz oblasti poljoprivrede i uzgajanja krompira po modelu najviših svetskih standarda. Na taj način preneli smo ekspertizu budućim agronomima i svoja ulaganja direktno usmerili ka poljoprivrednicima“, izjavio je Robert Baka, menadžer fabrike PepsiCo u Magliću, Bački Petrovac.  

Povezana vest:  Virutelno EŠ u Delta Cityju

U skladu sa situacijom izazvanom pandemijom COVID-19, Agro akademija je ove godine održana u izmenjenim uslovima i u skladu sa strogim epidemiološkim merama. Studenti su imali prilike da sva predavanja prate onlajn putem posebno kreirane platforme. Polaznicima je na onlajn platformi bio dostupan specijalno kreiran materijal, a imali su prilike i da se upoznaju sa mentorima, agro ekspertima kompanije PepsiCo i diskutuju na zadatu temu vezanu za uzgoj krompira koji se pre svega odnosio na proces setve. Na samom kraju programa, polaznici su posetili njivu dobavljača na kojoj se uzgaja krompir gde su imali priliku da primene praktična znanja, nakon čega su obišli proizvodni pogon, a poseta je zaokružena svečanim uručivanjem Chipsy diplome o pohađanju programa.

Povezana vest:  Još sedam dana do kraja konkursa za mlade heroje Srbije!