Nikola Femić proglašen je pobednikom ovogodišnjeg globalnog izazova Dare To Do More (Usudi se da postigneš više), čime je postao novi član tima kompanije PepsiCo na Zapadnom Balkanu. Dare To Do More je program takmičarskog karaktera i za cilj ima da najboljim kandidatima pruži mogućnost da razvijaju svoje inovativne ideje, ali i steknu znanje i iskustvo u industriji hrane i pića. 

Kao najbolji kandidat, koji je svojom kreativnošću i inovacijama uspeo da se izbori za prvo mesto ovog globalnog takmičenja, Nikola je dobio priliku da u naredne dve godine stiče veštine i znanja na poslovima komercijalnih finansija kompanije PepsiCo.

Povezana vest:  Nova Zig Kinetica: Patika koju će ove jeseni svi nositi

Na naše veliko zadovoljstvo i ove godine uspeli smo da među najboljima odaberemo najboljeg i tako obogatimo naš tim još jednim mladim inovatorom. Pridruživanjem PepsiCo timu Nikola je dobio šansu da svoje ideje primeni u oblasti industrije hrane i pića i da bude deo tima koji radi na izazovnim i kompleksnim projektima“, izjavila je Sanja Miladinović, Talent Aqusition menadžer u kompaniji PepsiCo i dodala: Kompanija PepsiCo nastavlja i u buduće da razvija projekte i programe koji mladim diplomcima daju mogućnost da unapređuju svoja znanja i stiču praktična iskustva, ali ujedno i da svoje prvo poslovno iskustvo započnu u kompaniji koja važi za jednog od najpoželjnijeg poslodavca.

Globalni program Dare To Do More namenjen je mladim diplomcima koji imaju do tri godine radnog iskustva i svake godine okupi mlade i neustrašive talente spremne za nove izazove. U okviru programa, učesnici su imali prilike da kroz rešavanje studije slučaja osmisle najkreativnija rešenja, ove godine u skladu sa epidemiološkim merama, program je u potpunosti organizovan onlajn.

Povezana vest:  Capital Soleil sa visokom zaštitom do idealne kože tokom zime

Za više informacija o programima za diplomce posetite karijerni sajt kompanije PepsiCo.