Povodom Meseca borbe protiv karcinoma dojke, kompanija Galenika će i ove godine donirati sredstva Institutu za onkologiju i radiologiju Srbije.  Od svakog kupljenog Pantenol proizvoda tokom oktobra (bilo da je reč o Pantenol kremi, masti, rastvoru, oribletama ili peni), Galenika izdvaja 20 dinara za donaciju i pomoć nacionalnom institutu koji se bavi dijagnostikom, lečenjem i savetovanjem najvećeg broja pacijenata obolelih od raka dojke u našoj zemlji.

 Rak dojke je najčešći oblik karcinoma i mesec borbe protiv ove bolesti ima za cilj podizanje svesti o učestalosti oboljenja i važnosti prevencije i pregleda, odnosno rane dijagnostike, koja znatno utiče na terapiju i uspešnost izlečenja.

Povezana vest:  Uz prvu No Sleep konferenciju nema spavanja ni tokom dana!

Rak dojke je najčešći zloćudni tumor i kod žena u Srbiji. Svake godine se dijagnostikuje kod preko pet hiljada žena, a statistika kaže da jedna od osam žena tokom svog života oboli od raka dojke. To je bolest koja pogađa veći procenat žena, ali je prisutna i kod muškaraca. Godišnji skrining pregledi i rana dijagnostika su od velikog značaja za tok i uspešnost lečenja i to je osnovni razlog zbog koga bi o ovoj temi trebalo da govorimo svakog meseca, a ne samo u oktobru, ali i svakog dana oktobra.

Povezana vest:  Vojvođanska banka donirala računare O.Š. Ivo Andrić u Rakovici

Pored godišnjih pregleda kod lekara, preporuka je da se samopregled grudi obavlja jednom mesečno. On traje svega par minuta koji mnogo znače i predstavlja set propisanih palpatornih koraka koje svako može da obavi kod kuće.

Galenika aktivno podržava borbu protiv karcinoma dojke vodeći se principom “Podeli-Podseti-Proveri” jer ovo je tema koja zahteva informisanje i zajedništvo. Svetska zdravstvena organizacija zato podizanje svesti o ovoj bolesti navodi kao najvažniji korak u ishodu lečenja i smanjenju smrtnosti. Pružanjem edukacije o zdravlju, radi jačanja svesti žena o znacima i simptomima raka dojke, i razumevanjem važnosti ranog otkrivanja i lečenja, više žena bi se redovno pregledalo i konsultovalo sa lekarom.

Povezana vest:  LA ROCHE-POSAY NEGA POSLE IZLAGANJA SUNCU

Svojom akcijom, kompanija Galenika i brend Pantenol već drugu godinu skreću pažnju na važnost prevencije i redovnih samopregleda. Dodatno, kroz donatorsku akciju svi potrošači kupovinom Galenikinih Pantenol proizvoda učestvuju u donaciji Institutu za onkologiju i radiologiju Srbije.