Kompanija Avon nastavlja da menja pravila igre u beauty industriji, šireći svoju poznatu skin-care kolekciju Anew. Ova moćna kolekcija danas je bogatija za još jednu inovacijuRewnewal Power serum, koja obogaćena višestruko nagrađivanim ProtinolomTM i niacinamidom, omogućava anti-aging transformaciju kože za samo 7 dana*.

Revolucionarni ProtinolTM nedavno je osvojio i srebrnu Edison nagradu u kategoriji Napredna nega kože, na prestižnom internacionalnom takmičenju na kom se ističu inovativna otkrića u različitim industrijama i kategorijama širom sveta.

Povezana vest:  Otvaranje Diznilenda u Kini odloženo za 2016.

„Dobro je poznato da je kolagen najvažnija belančevina u našem telu koja čini skoro 80% kože, i ključan je element mladolikosti kože. Kada su u pitanju proizvodi za negu kože lica, oni se uglavnom fokusiraju na povećanje nivoa kolagena tipa 1, a ključ za odlične rezultate leži u postizanju balansa kolagena tipa 1 i 3. Renewal Power serum obogaćen ProtinolomTM upravo pospešuje postizanje optimalnog odnosa ova dva tipa kolagena, i njegova upotreba rezultira jačom kožom i zdravijom funkcijom kože“, izjavila je dr Tamara Maravić, specijalistkinja dermatologije, vlasnica ordinacije Dermanova i stručno pojačanje za Anew kolekciju.

Povezana vest:  Rekordnih 3 miliona posetilaca u bečkom Šenbrunu u 2014.

Istovremeno, snažna formula Renewal Power seruma sadrži i niacinamid – poznat i kao vitamin B3, koji pospešuje obnavljanje ćelija, pomaže u izglađivanju kože, umanjuje linije i nesavršenosti, dok istovremeno utiče na jačanje prirodne zaštitne barijere kože.

Kreiran u saradnji sa ženama širom sveta, kako bi pružio baš ono što je ženama potrebno za negu, ovaj dvostruki pojačivač kolagena pogodan je za sve starosne dobi, tipove kože i tena, a rezultate ćete videti već nakon 7 dana. Za potpuni efekat, serum koristite svakodnevno, tokom 14 dana.

Povezana vest:  Nagrada u Kini za srpske dizajnere

Novi Renewal Power serum dostupan je od 1. oktobra, po ceni od 1.990 dinara u Avon brošuri, kao i na sajtu www.avon.rs

*Na osnovu studije percepcije potrošača sa 206 ispitanika