Vodeća agencija za korisničko iskustvo zasnovano na podacima na tržištima Nemačke, Austrije i Švajcarske (DACH) i Istočne Evrope, Merkle, formira prvi odsek za MarTech industriju u Republici Srbiji. Tim će raditi na internacionalnim projektima, a sa najzastupljenijim MarTech platformama kao što su Adobe Experience Cloud, Salesforce Marketing Cloud, Sitecore i SAP Hybris.

Filip Gort, izvršni direktor beogradske kancelarije Merkle, objašnjava da se izraz MarTech odnosi na spoj marketinga i tehnologije i da obuhvata najrazličitije softvere i alate.

„Ne postoji konsenzus oko toga šta je tačno MarTech, jer on obuhvata širok spektar softverskih rešenja koja sve više kompanija koristi kako bi stupile u kontakt sa korisnicima i održavale komunikaciju sa njima”, objašnjava Gort i dodaje: „Svedoci smo koliko se sfera oglašavanja promenila u poslednjih nekoliko godina. Nekad je bilo dovoljno da plasirate sadržaj u prajm tajmu i da znate da će ona stići do vaše ciljne publike, a danas je to mnogo drugačije jer su društvene mreže i sajtovi mnogo dinamičniji prostori.”

Povezana vest:  LG predstavlja nove Sound bar zvučnike i X Boom audio sisteme

Prema podacima sajta Statista MarTech industrija porasla je za 20 odsto tokom samo godinu dana što je svrstava među najbrže rastuće oblasti IT industrije: „Velika potražnja za MarTech rešenjima odrazila se i na veliku potrebu za stručnjacima u ovoj oblasti. MarTech eksperti ne samo da treba da poznaju tehnologiju, već i da poznaju digitalni marketing i alate koje imaju pred sobom”, napominje Gort.

Gort dodaje da Merkle planira da, u MarTech odseku, zaposli 40 softverskih stručnjaka do kraja godine: „Oni će imati priliku da se rade sa najsavremenijim MarTech platformama kao što su Adobe Experience Cloud, Salesforce Marketing Cloud, Sitecore i SAP Hybris.”

Povezana vest:  Svaki treći računar koji obrađuje biometriju lica pokuša da ukrade podatke ili uspostavi daljinsku kontrolu

Gort ističe da se, sa promenom načina komunikacije i razvojem tehnologija, uvidelo da se i tehnologije mogu iskoristiti za interakciju kompanija sa korisnicima: „Tržište je takvo da svako pokušava da privuče pažnju na sebe i ispriča priču o sebi, a veštačka inteligencija i prediktivna tehnologija su samo neki od mehanizama koji to mogu da unaprede. Na primer, na osnovu prediktivne tehnologije, potvrđeno je da je bolje vreme za slanje mejla devet i 15 nego osam časova ujutru. U osam se ljudi voze do posla, a već sat kasnije uveliko čitaju mejlove.”

Povezana vest:  LG i Swisscom donose 5G tehnologiju u Evropu

Vodeća agencija za korisničko iskustvo DACH regiona, Merkle, bavi se upravljanjem korisničkim iskustvom zasnovanim na podacima (CXM). Merkle zapošljava više od 1200 digitalnih stručnjaka u Austriji, Češkoj, Nemačkoj, Portugalu, Srbiji i Švajcarskoj. Od 2014. godine na tržištu Republike Srbije zapošljava timove za Java, .NET, PHP i Frontend programske jezike, Salesforce i druge platforme za korisničko iskustvo, kao i timove za dizajn, QA i podatke. Merkle inženjeri razvijaju rešenja za najrazličitijih industrija i partneri su 500 najboljih kompanija u Nemačkoj i Švajcarskoj uključujući Hansgrohe, Jelmoli, Credit Suisse, Danone, Swiss Life, Schindler, Victorinox, Medela, UBS, Kaufland i Siemens. Merkle je deo međunarodne dentsu grupacije.