Značaj koji muzika može da ima na sve sfere života više je nego poznat. Muzika je umetnost, magija, ljubav, ali i univerzalni jezik koji razumeju svi. Kao i bez šoljice kafe, bez nje ne možemo da zamislimo svoj dan. Slušamo je skoro uvek i svuda, uz nju se budimo i uspavljujemo, radujemo i „lečimo dušu“. Uz muziku – živimo.

Osim toga, muzika je kao kategorija veoma važna i u svrhu promocije brenda, uz vrhunski kvalitet, savremeni dizajn i jasnu poruku koju taj brend potrošačima i nudi. Emocije, osećaj ispunjenosti i sreće koje muzika može da probudi kod ljudi, na pravi način može se videti kroz odabir originalne muzike za reklamnu kampanju brenda. Jer, probajte samo da bilo koju reklamu pogledate bez muzičke podloge. Ne verujemo da će vam biti podjednako privlačna, zanimljiva i prepoznatljiva!

Muzička podloga u reklamama je tu da brendu udahne život, ispriča priču, izazove emocije, olakša nam da se povežemo sa brendom i da na njega pomislimo, čak i nesvesno, svaki put kada tu muziku čujemo!

Povezana vest:  Međunarodna izložba mačaka na Mrnjau Festu u Domu omladine Beograda

Sjajan primer kako fenomenalna muzička kompozicija i njen adekvatan odabir mogu trajati i postati znak raspoznavanja za određeni brend, jeste muzička numera u reklamama Grand kafe.

Muzička numera u reklami Grand kafe već dve decenije sastavni je deo brend imidža i jedna je od najdugovečnijih tema koja se kontinuirano koristi u reklamnim kampanjama nekog brenda. Ova numera u svakome ko je čuje, budi životnu radost i čini da već posle prvih nekoliko taktova znamo o kom brendu je reč. Reklame Grand kafe godinama unazad su prepoznatljive, drugačije, prenose i nose duh zajedništva, toplinu, posebnu radost i emociju dok muzička tema prenosi i pojačava emocije i ostaje jedan od zaštitnih znakova brenda.

Ovu vanvremensku melodiju koja ukrašava reklamne poruke Grand kafe, čineći je prepoznatljivom u odnosu na sve druge, komponovao je kompozitor Rade Radivojević još davne 2002. godine za potrebe javnog izvlačenja dobitnika nagrada u velikoj nagradnoj igri Grand kafe. Od teme koja je trebala da ulepša jedno posebno veče, Grand muzička tema je postala numera koja je od tog trenutka prisutna u svakoj reklamnoj kampanji Grand kafe već gotovo 20 godina. Kompozitoru numere, koju pevuše ljubitelji kafe svih generacija, uručeno je prestižno priznanje, nagrada za životno delo „Darko Kraljić“. Tradicionalni svečani koncert u čast dobitnika održan je na velikoj sceni dvorane Narodnog pozorišta, a među izvođenim numerama je i čuvena muzička tema koju je Radivojević komponovao za „Grand kafu“.

Povezana vest:  Neprocenjivo iskustvo kolekcije visoke mode Igora Todorovića

Uručujući zahvalnicu cenjenom kompozitoru, u ime kompanije, direktor marketinga Grand kafe, Zoran Golub, rekao je: „Bezvremenost ove numere je nešto što me zadivljuje, jer nam ujedno i pokazuje da jednostavnost i klasika nikada ne izlaze iz mode i savršeno se uklapaju u moderan i savremen način života. Muzika svojim univerzalnim jezikom dodiruje svakog čoveka, bez obzira na jezik kojim govori, njegovo kulturno nasleđe, životne navike, koliko god da smo dugačiji, sve nas spaja muzika. Čast je i zadovoljstvo da ovako maestralno stvorena numera doprinosi imidžu i prepoznatljivosti našeg brenda. Ovom prilikom želim da se zahvalim gospodinu Radivojeviću što je učinio da Grand kafa, pored jedinstvenog mirisa i ukusa, ima i zvuk.“

Povezana vest:  NJ.K.V. Prestolonaslednik Aleksandar i Princeza Katarina domaćini BELhospice dobrotvorne večere na Belom dvoru

Muzika, uz dobru priču i prepoznatljiv slogan, mora da čini osnov svake dobre reklame! Uz to, kakav osećaj je izazvala u nama, biće merilo za uspeh. Zato, kad već u reklamama ne možemo da osetimo „i miris i ukus“, možemo i te kako da čujemo muziku – koja će nam „ukrasti“ pažnju i koju ćemo povezati sa brendom na pravi način.