Opera Don Đovani, jedno od najzrelijih dela iz poslednjeg opusa velikog majstora muzike Volfganga Amadeusa Mocarta je prva koprodukcija dve operske kuće – Narodnog pozorišta u Beogradu i Opere I teatra Madlenianum. Na našoj sceni se ponovo igra 29. januara u 19.30 časova.
Opera Don Đovani, stoji, rame uz rame, sa remek-delima Mocarta poput Figarove ženidbe, Čarobne frule i Tako čine sve, pa je za svaki teatar u svetu stvar prestiža da na svom repertoaru ima bar jedno veliko delo vunderkinda iz Salcburga. Priča o čuvenom zavodniku Don Đovaniju (Vladimir Andrić) koji uz pomoć svog sluge Leporela (Strahinja Đokić prvi put u ovoj ulozi) zavodi i manipuliše sa tri žene Dona Anom (Snežana Savičić Sekulić), Dona Elvirom (Aleksandra Stamenković) i Cerlinom (Sofija Pižurica), u ostalim ulogama: Pavle Panin, Stevan Karanac, Milan Obradović. Dirigent je Ana Zorana Brajović.
Ovog puta vam predstavljamo mladog basa Strahinju Đokića za koga verujemo da ćemo ga imati prilike gledati u mnogim produkcijama, a u subotu debituje u ulozi Leporela.
Strahinja Đokić rođen je 1991. godine, u Novom Sadu. Osnovnu i srednju muzičku školu “Isidor Bajić” (smer klavir) je završio u klasi prof. Dragane Popov-Marić. U sezoni 2011/12. je
započeo saradnju sa Srpskim narodnim pozorištem kao klavirski saradnik. Srednju Muzičku školu (smer solo pevanje) “Isidor Bajić” je završio 2014. godine u klasi prof. Senke Nedeljković.
Uspešno je položio audiciju za Operski studio Narodnog pozorišta (sezona 2013/14.) i time započinje saradnju sa Narodnim pozorištem u Beogradu. Aprila 2014. godine je debitovao u Narodnom pozorištu (Beograd) ulogom Tamničara u operi Tosca (Giacomo Puccini), a u oktobru iste godine u Srpskom narodnom pozorištu (Novi Sad), u istoj ulozi. Pored brojnih nagrada na takmičenjima, laureat je i Republičkog takmičenja za mlade pevače (2011. i 2013. godine) u Beogradu. Višegodišnji je stipendista Fonda za unapređenje vokalne tehnike Melanija Bugarinović i ćerka Mirjana Kalinović-Kalin, kao i dugogodišnji dobitnik nagrade Dositeja (Fond za mlade talente) za izuzetne uspehe na takmičenjima. Školske 2015/16. godine radio je kao klavirski saradnik na odseku solo pevanje u Muzičkoj školi Isidor Bajić. U periodu od 2016. do 2018. godine se usavršavao na Institutu Vecchi-Tonelli (Corso di tecnica vocale e interpretazione) u Modeni (Italija) kao stipendista fonda Raina Kabaivanska i debitovao je u Sofiйska opera i balet (Sofija, Bugarska) u operama Turandot (Timur, decembar 2016. godine) iNorma (Oroveso, oktobar 2017. godine). Septembra 2017. godine je završio Master studije na Akademiji umetnosti u Novom Sadu, u klasi prof. Biljane Gorunović. U sezoni 2018/19. je dobio priliku da u Srpskom narodnom pozorištu debituje u operama La bohème (Colline, decembar 2018. godine) i Il trovatore (Ferrando, januar 2019. godine). Tokom 2019. godine je pohađao Akademiju za belkanto Rodolfo Celetti – fondacija Paolo Grassi (Martina Franka, Italija). Od marta 2019. godine zaposlen je na Akademiji umetnosti u Novom Sadu kao stručni saradnik na katedri za solo pevanje. Decembra 2019. godine je osvojio prvu nagradu i nagradu za najboljeg basa na takmičenju Nicolai Ghiaurov (Modena, Italija). Septembra 2020. godine je dobio počasnu diplomu Miroslav Čangalović za izuzetan doprionos operskoj umetnosti. U 2021. godini je osvojio laureat na takmičenju Gena Dimitpova (Pleven, Bugarska) i Lazar Jovanović (Beograd, Srbija). Početkom sezone 2021/2022. je debitovao u operi Aida (Il re, Ramfis) u Srpskom narodnom pozorištu. Učešćem u projektu Crossopera (koprodukcija između Srpskog narodnog pozorišta, Teatro Comunale di Modena i Landesteater Linz) decembra 2021. godine je debitovao u Modeni (Italija). Na 8. međunarodnom takmičenju solo pevača Vera Kovač Vitkai osvojio je Grand prix.