Kao globalni tehnološki brend koji je stekao samostalnost 2020. godine, HONOR je svoje poslovanje definisao željom da postavi standarde u industriji i razvije rešenja koja će ispuniti brojne želje i zahteve korisnika. HONOR je 2022. godinu započeo snažno, predstavljen je HONOR Magic V, najtanji savitljivi pametni telefon, kao svedočanstvo mogućnosti kompanije u domenu istraživanja, razvoja i proizvodnje.  Na MWC 2022 HONOR je najavio širok spektar proizvoda, uključujući HONOR Magic4 seriju, pametni sat HONOR GS 3 i slušalice HONOR Earbuds 3 Pro, koji služe kao dodatni dokaz njegove posvećenosti obezbeđivanju inovacija većem broju korisnika širom sveta. George Zhao, izvršni direktor kompanije HONOR Device Co, Ltd., izrazio je poverenje u rezultate kompanije, očekujući da će se godišnji globalni obim prodaje udvostručiti 2022.

Povezana vest:  Igra bez granica uz Sony

Zhao je HONOR-ov kontinuirani uspeh pripisao stavu „HONOR ume i može” (eng. „HONOR Can Do“) koji oličava sve tehnološke inovacije koje je kompanija ponudila. Zhao je istakao da ih upornost svih njegovih kolega ohrabruje i motiviše da i u narednom periodu teže izvrsnosti i postavljanju standarda. S druge strane, preuzimanjem vlasništva nad proizvodnim procesima, HONOR može da osigura visok kvalitet svojih proizvoda u koje uvodi brojne inovacije.

Prema izveštaju koji je prošlog meseca objavio Counterpoint Research, HONOR je u četvrtom kvartalu prošle godine bio drugi najveći proizvođač pametnih telefona na kineskom tržištu.

Povezana vest:  Kaspersky Lab detektovao bezbednosne propuste u zdravstvenim ustanovama

„Svedoci smo neverovatnog rasta kompanije, a novi proizvodi koje smo najavili tokom MWC 2022 sajma dodatno će omogućiti brendu da dopre do šire publike. Danas, imamo više prostora za razvoj sopstvene strategije i kreiranje globalnog brenda“, prokomentarisao je Zhao.

Da bi održao stabilan rast u periodu brojnih izazova širom industrije, kao što je globalni nedostatak čipova, HONOR će se fokusirati na ključna međunarodna tržišta na kojima je izgrađena jaka osnova sa bazom obožavatelja i svešću o brendu. Trenutno, HONOR ima partnerstvo sa preko 200 glavnih operatera i partnera, od kojih je 98 u Evropi. Koristeći ova partnerstva, HONOR distribuira svoje proizvode na globalnom nivou. Pored ponude HONOR 50 kupcima u 49 zemalja, HONOR planira da ove godine donese još HONOR proizvoda u ostatak sveta, uključujući HONOR Magic seriju, HONOR N seriju i HONOR X seriju.

Povezana vest:  Čista desetka stiže iz Samsunga

Inovacije su u srcu kompanije HONOR. Među trenutno više od 11.000 zaposlenih, više od 55% njih radi u sektoru za istraživanje i razvoj, što doprinosi kontinuiranom tehnološkom rastu kompanije. U tom cilju, HONOR takođe vodi šest centara za istraživanje i razvoj, kao i preko 100 inovacionih laboratorija.

Za više informacija, posetite HONOR na internetu na http://www.hihonor.com ili nas pratite na:

https://www.facebook.com/HonorSrbija/

https://twitter.com/Honorglobal

https://www.instagram.com/honorsrbija/?hl=sr

https://www.youtube.com/channel/UC0ae0oH87lNSK_QcrbG9x4A/featured