Miris ima moć da nam probudi daleke uspomene i emocije, čak i one koje su skrivene u najdaljim sećajima. U univerzumu našeg pamćenja, imamo dar putovanja kroz vreme, i u tom putovanju nas i najsuptilnija nota parfema može vratiti u ta vremena, na određeno mesto u određeno vreme, i u trenutak koji ne nestaje iz sećanja poput Lenor mirisa na tkanini.

Prepoznatljiva aroma Lenor parfema koji je ušao u naše domove pre 25 godina, ponovo se vraća u limitiranom izdanju da osveži naša čula sa svojim klasičnim notama zadivljujućeg čempresa i okrepljujućeg bergamota, u novom recikliranom pakovanju. Inspirisan svežim prolećnim povetarcem, Lenorov kultni miris nam budi nostalgiju i vraća nas u prelepe momente kada nas je milovala mekana i mirnisna posteljina, ili nas asocira na toplo ćebe koje nas čeka na kauču u zimskim noćima.

Povezana vest:  Versaćeova vila na Floridi prodata za 41,5 miliona dolara

Lenor je lansiran kao deo Procter & Gamble kompanije 1963. godine i do danas svojim kupcima pruža najbolju negu tkanine kao i drugotrajnu svežinu. Skoro 30 godina nakon svog pojavljivanja, Lenor je stigao u Srbiju i postao omiljeni brend u domaćinstvima.

Lenor je 1998. godine postao prvi brend koji je u svoje omekšivače uveo tehnologiju parfemisanih mehurića. Ova inovacija omogućava da miris dopre u tkaninu putem malih mehurića u poslednjoj fazi pranja. Svakim pokretom tela mehurići se lome i tako oslobađaju svežinu koja dugo ostaje na odeći.

Povezana vest:  „Široooko“ muzički nagradni konkurs

„Posvećeni smo poboljšanju života naših potrošača razvojem proizvoda visokog kvaliteta, i svesni smo da imamo veliku odgovornost u očuvanju životne sredine. Iz tog razloga konstantno istražujemo oblasti u kojima možemo da donesemo promene. Obeležavanjem ovog svečanog događaja želimo ponovo da pokrenemo prvi Lenor omekšivač na tržištu, kako bismo građanima Srbije vratili lepa sećanja i svežinu koju su osetili pre 25 godina. ”, izjavio je Razvan Resmerita, Direktor komunikacija kompanije Procter & Gamble.

Povezana vest:  Za dosijea Štazija zainteresovano 100.000 ljudi

Brend je nastavio da oduševljava sa inovacijama kako bi potrošačima pružili jedinstveno iskustvo mirisa. Lenor miris nudi trenutke intezivne svežine sa svakim dodirom tkanine, dok regenerator pomaže da vlakna postanu mekana na dodir i udobna dok ih nosite na sebi. Pored toga, ima sposobnost da smanji pojavu neravnina na tkanini, olakšava peglanje i štiti tkaninu od oštećenja.