Platforma za onlajn donacije, Superhero.rs, koja je plod saradnje kompanije Mastercard i dobrotvorne organizacije NURDOR, koja je lansirana u decembru 2021.godine, ovog proleća predstavlja drugu po redu modnu kolekciju modnog brenda Superhero.

U pitanju je dizajnerska kolekcija koju je osmislila mlada modna dizajnerka, Tatjana Ostojić. Tatjana Ostojić je jedna od najuticajnijih srpskih modnih dizajnerki mlađe generacije, poznata po svom karakterističnom vizuelnom jeziku u kojem se prepliću različite inspiracije kao što su arhitektura, strip i naučna fantastika. Osvojila je više nagrada na Belgrade Fashion Week-u, a postdiplomske studije završava na prestižnom univerzitetu Politecnico di Milano. Tokom 2019. i 2020. sarađuje sa italijanskom kućom Versace, gde sa Markom Kolagrosijem radi na kreiranju nove linije Versace Jeans Couture. Osnivačica je sajta Belgrade Social Modernism koji kroz arhivu i dokumentaciju ispituje značenja arhitektonskih femomena Novog Beograda. Živi i radi na relaciji Beograd-Milano.

Povezana vest:  Broj gostiju iz Srbije u Abu Dabiju porastao za 100%

Nova kolekcije Superhero je za sezonu proleće/leto. Novi Superhero je zadržao street fashion atribute, kvalitet materijala i izrade, ovoga puta nešto intenzivnijeg kolorita. Kolekcijom dominiraju novi krojevi dukseva i majici, sa prepoznatljivim ispisima Superhero. ’’Zvezda’’ kolekcije je crveni mantil, Kryptonite, a po prvi put se pored dukseva i majici našla i haljina (Super silhouette)

Podsećamo, Superhero.rs je važan digitalni kanal kroz koji humanitarna organizacija NURDOR od decembra prošle godine, na održiv i jednostavan način, prikuplja sredstva za inicijative i aktivnosti kojima se bavi, kako bi pomogli lečenje i oporavak dece obolele od raka.

Prva kolekcija je za samo tri meseca prikupila blizu 4 miliona dinara za NURDOR.

Povezana vest:  BASF pokrenuo program finansiranja startap ideja iz Srbije i regiona

Trenutno je u fokusu opremanje i otvaranje vrata nove, do sada najveće Roditeljske kuće, koju je organizacija uspela da obezbedi uz pomoć donacija.

Nova kolekcija Superhero urađena je u ograničenoj količini, a dostupna je isključivo preko online shopa na sajtu superhero.rs. Sva priklupljen sredstva idu organizaciji Nurdor.

Samo nekoliko meseci od lansiranja superhero.rs platforme i modnog brenda Superhero, predstavljamo drugu kolekciju po redu, jer verujemo da su upravo kolekcije ono što će korisnike vraćati na platformu i obezbeđivati konstantan priliv donacija za NURDOR, koje ovog puta imaju za cilj završavanje nove Roditeljske kuće.

Posebno smo ponosni i na to što je na kolekciji ovog puta radila mlada srpska dizajnerka, sa vrlo prepoznatljivom stilom koji će doprineti da se Superhero brend dalje razvija i gradi. I za naredne kolekcije su nam u planu saradnje sa domaćim dizajnerima koje želimo da promovišemo i tako ovom projektu damo dodatnu važnu dimenziju.’’ – izjavila je  Milena Đorić Gudurić, direktorka Marketinga u kompaniji Mastercard.

„Veliko je zadovoljstvo učestvovati u projektu koji ima za cilj ovako humanu ideju. Bio je izazov stvoriti komade koji su namenjeni superherojima svakodnevnog života.“ – kaže modna dizajnerka, Tatjana Ostojić.

Povezana vest:  NAJNOVIJI REEBOK ZPUMP FUSION OD SADA U SRBIJI

Superhero ambasadori ove sezone su: Marko Nastić, Zoe Kida, Boško Jakovljević, Mikri Maus, Ena Jović i ekipa Njuz.net.

Adresa na kojoj i ovog proleća postajemo superheroji je superhero.rs.

#bitinecijisuperheroj #neprocenjivo #budisuperheroj

@mastercardrs @nurodor_srbija