WNBA Kup komesara pod pokroviteljstvom Coinbase počinje predstojećeg vikenda sa pet utakmica koje će se odigrati od 6. do 8. maja tokom WNBA Tip-Offa, podržanom od CarMaxa. Drugo godišnje takmičenje u sezoni, koje predstavlja 61 utakmicu, održaće svoju prvenstvenu utakmicu na domaćem terenu tima sa najvećim procentom pobeda u Kupu komesara, prvi put pošto je prošlogodišnje takmičenje održano na neutralnom terenu. Košarkašice će se takmičiti za nagradni fond od pola miliona dolara u utakmici šampionata, koja će ponovo biti prenošena preko Prime Video.
Ove godine, Kup komesara sadržaće novu platformu na kojoj će liga, WNBA timovi i Udruđenje košarkašica WNBPA raditi zajedno uoči srednjoročnih izbora 2022. kako bi dalje promovisali rad na koji su košarkašice fokusirane osnaživanjem zajednica preko registracije birača, obrazovanjem i podučavanjem o glasačkim pravima. Vođena naporima zajedničkog saveta za socijalnu pravdu WNBA/WNBPA, WNBA porodica će sprovesti niz aktivacija i inicijativa koje će podstaći aktivno učešće u građanskom procesu, uključujući edukaciju birača, registraciju i dugoročan angažman.
Liga i timovi su sarađivali na odabiru organizacija na svakom tržištu koje su povezane sa glasanjem u zajednicama, i za svaku utakmicu regularne sezone Kupa komesara WNBA će donirati 2.000 dolara odabranoj organizaciji pobedničkog tima i dodatnih 500 dolara odabranoj organizaciji poraženog tima. Da bi se istakla prvenstvena utakmica, liga će takođe donirati 10.000 dolara odabranoj organizaciji pobedničkog tima i 5.000 dolara organizaciji drugoplasiranog. Sakupljena sredstva za donaciju biće uručena svakoj organizaciji na kraju Kupa komesara.
2022 Commissioner’s Cup Hub sada je dostupan uživo na WNBA.com, zajedno sa novom tabelom lidera Kupa komesara koja ističe dobrotvorne akcije i donacije timova, kao i poboljšani podnavigacioni meni koji će liga koristiti u svim budućim habovima.
Pokrenut 2021. godine kao deo 25. sezone lige, WNBA Kup komesara je takmičenje u okviru sezone koje označava deo konferencijskih utakmica regularne sezone u prvoj polovini sezone (10 po timu) kao „utakmice Kupa komesara.” Ovaj događaj pruža dodatni podsticaj, sa dostupnih pola miliona dolara za košarkašice, i nudi navijačima pojačano rivalstvo u konferencijama kroz koje mogu da podrže svoje omiljene timove.
O WNBA
Na pragu svoje 26. sezone 6. maja 2022, WNBA je hrabra, progresivna košarkaška liga koja se zalaže za moć žena. Sa 12 timova, W je jedinstvena sportska vrednost koja kombinuje takmičenje i zabavu sa posvećenošću različitostima, jednakosti, inkluziji i društvenoj odgovornosti. Kroz svoje sportistkinje svetske klase, iskustvo navijača u igri, TV i digitalno emitovanje, digitalni i društveni sadržaj, kao i programe za širenje zajednice, liga slavi i uzdiže košarkašku igru i kulturu oko nje.
2020. godine, WNBA i Nacionalna asocijacija košarkašica (WNBPA) potpisale su revolucionarni osmogodišnji kolektivni ugovor koji predstavlja novi kurs za žensku košarku – i ženski sport u celini – sa fokusom na povećanoj nadoknadi za košarkašice, poboljšanju njihovog iskustva, proširenju mogućnosti razvoja karijere i resursima posebno skrojenim za profesionalne sportistkinje. Ključni elementi sporazuma podržani su kroz partnersku platformu lige, WNBA Changemakers, sa AT&T, WNBA partnerom i inauguracionim Changemakerom, kao i sa saradničkim inauguracionim čejndžmejkerima Deloitte i NIKE, Inc, i kasnijim saradnicima, Googlom i U.S. Bankom. Tokom sezone 2020. godine, WNBA i WNBPA pokrenuli su Pokret za pravdu WNBA formiranjem Saveta za socijalnu pravdu sa misijom da bude pokretačka snaga neophodnih promena i kontinuiranih razgovora o rasnim pitanjima i o pravu glasa, između drugih važnih društvenih pitanja.