Sinoć održan, glamurozni događaj kompanije Galenika – Pantenol Awards 2022, dao je odgovor na pitanje šta jedan brend čini uspešnim pune 62 godine. To su pre svega kvalitet, posvećenost i partnerstva.

Brend Pantenol kompanije Galenika obeležio je svoj jubilej, negujući poverenje potrošača, a proslavljajući partnerstva. U prisustvu velikog broja zvanica, kompanija je organizovala black & white događaj i svečano dodelila nagrade partnerima i saradnicima koji doprinose uspehu Pantenol priče i pomažu da svi proizvodi iz Pantenol portfolija (krem, mast, oriblete, rastvor i pena) suštinski žive svoje vrednosti.

Povezana vest:  Rezultati kampanje “BIRAM DA RECIKLIRAM“ u okviru Belgrade Beer Festa

Među laureatima su se našle poznate ličnosti, poslovni partneri i agencije koje sarađuju sa kompanijom Galenika. Muzički nastupi Lene Kovačević i Tropiko benda su dodatno ulepšali atmosferu proslave partnerstva i saradnje.

Glavne poruke koje su obeležile Pantenol događaj, kao i značajne aktivnosti brenda u prethodnih nekoliko naglašavaju partnerstva za jačanje uspeha, prihvatanje nesavršenosti kao odraz hrabrosti i pomeranje granica. U mrežu svojih ambasadora Pantenol je uključio najznačajnije javne ličnosti i influensere, pa je na prvom u nizu Pantenol Awards dodeljeno 25 priznanja za doprinos rastu brenda.

Povezana vest:  Najlepše torte za decu bez roditelja

Od kada je lansiran davne 1960. godine Pantenol kompanije Galenika je nesumnjivo stalni član domaćinstva potrošača svih doba. Pre tri godine Pantenol je promenio svoj vizuelni identitet i raširio krila za novi milenijum. Prilagođen je novim generacijama ali sa dobro poznatim kvalitetom i delovanjem, a doprinosi hidrataciji naše kože, obnavljanju i nezi.