Zahvaljujući saradnji Roma Company i OŠ „Filip Filipović“ na Voždovcu, postavljene su unutrašnje „pametne stepenice“ kao savršen poklon za početak nove školske godine. Originalan poklon na kojima su najčešće ispisane pravopisne greške i njihovi pravilno napisani oblici, dočekao je učenike i nastavno osoblje kao podstrek za lepu i uspešnu školsku godinu.

Narodne poslovice koje se čitavog života pamte „Knjiga je najbolji drug“, „Pravi se prijatelji u nevolji poznaju“ , samo su neke od onih koje će učenici OŠ „Vojvoda Mišić“ svakodnevno imati u vidu. Učenje u hodu konačno je dobilo i svoju vizuelnu varijantu, pa će se tako gramatička pravila i jezičke nedoumice kroz vizuelni pristup lakše pamtiti. Školske stepenice dobile su novi neobičan izgled, a deca nov način učenja.

Povezana vest:  Otvoren HYPE LOUNGE

„Izgled glavnih unutrašnjih stepenica nam je upotpunjen pravopisom, poslovicama i mudrostima koje će primetiti svako ko prođe njima. Učenici će lakše usvajati bitna pravopisna pravila i rešiti neke svoje nedoumice. Tradicionalna akcija Roma Company nas je obradovala , zahvaljujemo se na dobroj saradnji i brzoj realizaciji“, izjavio je Tomica Mojašević, direktor OŠ „Filip Filipović“ na Voždovcu.

Unutrašnje stepenice, kojima đaci svakodnevno prolaze, pokazale su se kao idealno rešenje za postavljanje ispisa sa pravilnim i nepravilnim izrazima. Ne znam, da li, bio sam, najjači..samo su neka od gramatičkih pravila koja će đacima svakodnevno biti na oku. Veliku podršku pružila je Roma Company, koja je obezbedila postavljanje edukativnih ispisa na stepenicama.

Povezana vest:  Druženje uoči petog IMLEK DEČIJEG SAJMA pomereno zbog Beogradskog maratona

„Roma Company kao društveno odgovorna kompanija smatra da su znanje i budućnost najmlađih jedan od najvećih prioriteta. Već dugi niz godina trudimo se da podržimo znanje postavljanjem pametnih stepenica, u cilju edukacije dece i zanimljivijeg pristupa učenju. Vodimo se onom izrekom – Na mladima svet ostaje, pa tako pored znanja ostaju i pametne stepenice za sve buduće generacije. U godini kada obeležavamo jubilej od 30 godina rada ovo je samo jedan projekat u nizu koje Roma Company organizuje kako za naše najmlađe, tako i za šire ciljne grupe,“ izjavila je Jelena Anđelković, menadžer za komunikacije u Roma Company.

Povezana vest:  Sve manje ljudi u prihvatnom centru u Beogradskoj areni

Tradicionalna akcija postavljanja pametnih stepenica, koju organizuje Roma Company da bi se na kreativan način đacima olakšalo učenje i brže pamćenje gradiva, biće nastavljena i u drugim osnovnim školama na teritoriji Srbije.