LOOK OF MUSIC – Schwarzkopf pokreće takmičenje na internetu za najbolji stil Evrope u susret izboru za pesmu Evrovizije 2011
Kada u maju ove godine u Dizeldorfu počne Izbor za pesmu Evrovizije, kompanija Schwarzkopf će biti zvanični beauty partner takmičenja. Tim povodom brend za negu kose pokrenuće kampanju na društvenim medijima širom Evrope. Takmičenjem “LOOK OF MUSIC”, beauty partner Evrovizije poziva celu Evropu da učestvuje u tom jedinstvenom nadmetanju za izbor najboljeg stila. U brojnim zemljama potrošači će moći da posete zasebne internet stranice namenjene takmičenju “LOOK OF MUSIC” i prijave se za učestvovanje sopstvenim „LOOK OF MUSIC“ izgledom. U svakoj od zemalja učesnica pobediće onaj „LOOK OF MUSIC“ izgled koji sakupi najveći broj glasova. Svi pobednici osvojiće ekskluzivno VIP putovanje u Dizeldorf za dve osobe, koji uključuje smeštaj u najboljim hotelima, tretman oblikovanja kose od strane profesionalnih stilista, kao i dve ulaznice za finalno veče izbora za pesmu Evrovizije koje će se održati 14. maja 2011. godine.
Bilo da je reč o pop, folk, hip hop, rok, džez, soul, elektro ili dens pravcu, muzika je međunarodni jezik koji povezuje ljude različitih kultura iz svih zemalja. Ali svaka vrsta muzike ima svoj stil, kako oblačenja tako i sopstvenog stilizovanja. Kao zvanični beauty partner izbora za pesmu Evrovizije, Schwarzkopf će predmet takmičenja pomeriti i na polje oblikovanje kose, pozivajući korisnike iz 30 evropskih zemalja da učestvuju u Schwarzkopf kampanji na društvenim medijima i „LOOK OF MUSIC“ takmičenju. Predstavljajući svoje zemlje, učesnici će moći da postavljaju slike svog „LOOK OF MUSIC“ izgleda, kao i da pozivaju svoje porodice, prijatelje i komšije da glasaju za njih. Takođe, moći će da glasaju za stil predstavnika svih zemalja koje učestvuju na takmičenju, ali mogu pobediti samo u zemlji iz koje su. Na taj način, tipičan hip hop izgled takmičiće se sa klasičnim rok stilom, dok će se ljubitelji folka suprotstaviti istinskim poštovaocima džeza. Evropa izlazi na biračka mesta sa jedinstvenom prilikom da glasa za najbolji stil. Glavni događaj kampanje dolazi na kraju, na Schwarzkopf „LOOK OF MUSIC“ izložbi na izboru za pesmu Evrovizije u Dizeldorfu.
Za one koji nisu zadovoljni svojim stilom i oblikom frizure, na internet stranici kampanje mogu se naći brojni saveti vrhunskih profesionalnih stilista. Ulaskom na deo za “inspiracije” moguće je poslušati savete stručnjaka za kosu Armina Morbacha koji će predstaviti svoj koncept za rok, pop, elektro i soul kategorije.
Pored ovog takmičenja, na internet stranici moguće je pročitati zanimljive novosti i činjenice vezane za izbor pesme Evrovizije, videti predstavnike zemalja i otkriti zanimljive informacije o dešavanjima na mega događaju u Dizeldorfu.
Ipak, neće samo učesnici „LOOK OF MUSIC“ takmičenja imati prilike da osvoje nagradu. U svakoj zemlji učesnici, posetioci lokalne „LOOK OF MUSIC“ internet stranice koji su glasali za svoje favorite, u prilici su da osvoje ekskluzivne ulaznice za finalno veče izbora pesme Evrovizije.
Kampanja „LOOK OF MUSIC“ podržana je od strane agencije DDB Tribal i podrazumeva tv reklame, štampane oglase i internet oglašavanje. Internet stranicu kampanje izradile su agencije Charax i Namics, dok je agencija Kpunktnull dala svoj doprinos u oblasti društevnih mreža. Usluge urednika i sadržaj vesti obezbedio je Condé Nast Digital.
Schwarzkopf je partner izbora za pesmu Evrovizije 2011 u Dizeldorfu
Sponzor ovog prestižnog događaja je Schwarzkopf, jedan od vodećih evropskih brendova među proizvodima za lepotu i negu tela, koji je poznat po svom modernom i inovativnom pristupu. Sa godišnjom prodajom od 1.7 milijarde evra širom sveta, Schwarzkopf je najuspešniji brend u okviru Henkel portfolia. Nakon uspešnog sponzorstva izbora za pesmu Evrovizije 2009 u Moskvi, brend će biti samostalni partner i sponzor Evrovizije 2011.
Pored toga što je glavni međunarodni sponzor Evrovizije, Schwarzkopf je sponzor i u mnogim državama na nacionalnom nivou, uključujući i emisiju “Unser Song für Deutschland” (Naša pesma za Nemačku) koja je emitovana krajem januara i početkom februara na nemačkim tv stanicama Pro7 i ARD.
Prvi put održan 1956. godine, izbor za pesmu Evrovizije ima dugu i slavnu istoriju. To je jedan od retkih televizijskih događaja koji se emituje širom Evrope u udarnom terminu putem rasprostranjene evropske mreže satelita. Danas je dostupan i putem interneta, u tri događaja – dve polufinalne večeri i jedno finalno veče – čime se publika Evrovizije uvećeva na preko 100 miliona gledalaca.