Na obali Dunava, u Silosima, prepoznatljivom spomeniku istorije, arhitekture, ali i urbane energije Beograda, adidas je organizovao dugo očekivani ekskluzivni događaj posvećen promociji najnovije siluete. Proslavljeni NMD dobio je svog naslednika, i kako kaže slogan „Preuzmi grad. Kreiraj sopstveni put.”, veliki broj poznatih ličnosti, prijatelja i ambasadora brenda, došlo je da ostavi svoj trag priredivši veče za pamćenje. Među gostima koji su imali priliku da se kroz različite aktivacije, video instalacije zabave i bolje upoznaju sa novim NMD V3 bili su mladi umetnici, poznati glumci i influenseri poput Sare Jo, Stevana Piala, Matee Milosavljević, Andrije Jo, Lee Stanković, Jenni Martin, Milana Maglova.

„Jedan od sinonima za iskazivanje originalnosti u mom životu je definitivno odevanje, a svako ko me bolje poznaje zna da se to izjednačava sa adidasom, to je brend koji je uspeo da isprati sve moje životne faze, a bilo ih je zaista mnogo, i stilski i što se tiče kreativnog stvaranja. Pored toga, stvar koja definitivno najviše obeležava originalnost i u najkraćim crtama je opisuje jeste da budemo svoji. Mislim da je pored svih uticaja oko nas, veoma je teško pronaći pravog sebe i da za nekoga ko se bavi kreativnim radom to zapravo podrazumeva konstantno traganje. Nije moguće, niti bi trebalo da odbacimo sve uticaje sa strane, ali treba imati granice u svemu tome i pronaći svoj izraz“, otkrila je Sara Jo ovom prilikom.

Povezana vest:  Jesenji predah na planini – izdvojili smo nekoliko idealnih porodičnih aktivnosti u kojima ćete sigurno da uživate

Među prisutnima koji su imali priliku da motive Beograda sagledaju očima mladih umetnika, studenata treće godine Fakulteta dramskih umetnosti, i svoju kreativnost i originalnost iskažu praveći zanimljive video snimke uz pomoć različitih boja i nekoliko trikova nove tehnologije, bio je i poznati domaći fotograf Dušan Petrović koji je ovom prilikom otkrio kako on ostaje originalan i pronalazi svoj put.

„Mislim da je suština u tome da sve radimo u skladu sa energijom koju osećamo u tom trenutku. Mi smo ljudi i volimo da saslušamo savete drugih i da nas neko usmeri, uputi, ali dosadašnje iskustvo mi je pokazalo da publika najbolje prepoznaje ono što radim kada sam pravi ja i onako kako zaista osećam. Danas smo svi izloženi velikom uticaju društvenih mreža i okoline, ali mislim da kada čovek sedne sam sa sobom i kada uradi ono što mu prvo dođe kao odgovor ili ideja, to je prava stvar i to je ono što smo mi zaista. Sve ostalo je ego“, ispričao je Dušan.

Povezana vest:  Sajam obrazovanja za osnovce u RODA Megamarketima

Posebno mesto na događaju imali su verni ljubitelji adidas brenda koji su na veoma jednostavan način mogli da osvoje ekskluzivne ulaznice za ovaj neverovatan događaj, kupovinom NMD artikala u Buzz radnjama ili preko njihove online prodavnice, kao i učešćem u aktivaciji koja je organizovana u adidas OCS Knez radnji. Najkreativnije ideje su bile izložene na događaju, a mladi talentovani umetnik domaće Gen Z muzičke scene, Luka Rajić, je tokom događaja jednog od kreatora obradovao i nagradio novim NMD V3 patikama.

Povezana vest:  Danas poslednja korida u Barseloni

Za sjajnu atmosferu i zagrevanje ove septembarske večeri bili su zaduženi upravo perspektivni mladi umetnici, Luka Rajić i Tamara Popović (It’s Tam), koji su uživo nastupili i sve prisutne zabavili svojim pesmama i energičnim nastupima. Žurka se nastavila do kasno u noć uz omiljene svetske hitove i nastup sjajnog DJ-a.

„Velika mi je čast i zadovoljstvo što sam večeras uspeo da iskažem moju energiju i priču koju želim da podelim sa publikom kroz svoje tekstove, pesme i nastupe. Iako danas to nije jednostavno, trudim se da radim ono što volim i iskažem ono što zaista osećam, a čini mi se da se to i drugima dopada. Mislim da smo uz adidas ovom kampanjom poslali pravu poruku, da mladi treba da prate svoje snove i sami kreiraju svoj put“, ispričao je Luka nakon svog nastupa.

Foto: Milan Maričić/ATA Images