Globalna medijska kompanija SPI International, sada deo grupacije CANAL+, najavljuje lansiranje svog prvog prostora u metaverzumu pod nazivom Casa FilmBox. Virtuelni prostor u okviru metaverzuma kompanije Spatial se sastoji od gledališta, sale za sastanke, galerija i izložbenih hala za prikazivanje bogatog asortimana sadržaja, proizvoda i marketinških kampanja kompanije SPI. Casa FilmBox takođe ima centar za događaje koji kompanija planira da koristi za organizovanje specijalnih događaja kao što su prikazivanje filmova, sajmovi, kompanijska okupljanja i druge aktivnosti za zajednicu.

„Uvođenjem 5G mreže za mobilni internet veće brzine, metaverzum će postati sastavni deo našeg svakodnevnog života. Za nas je metaverzum prostor u kom se fizičko i digitalno spajaju i postaju „figitalno“ – potpuno novo realno iskustvo koje će promeniti način na koji brendovi komuniciraju sa svojim zajednicama i obrnuto. Ovo će biti sveobuhvatno angažovanje bez presedana u profesionalnom svetu“, prokomentarisao je Hejmi Behar, direktor za marketing i razvoj u SPI Internationalu.

Povezana vest:  Otvaranje Dinara Relax centra

Casa FilmBox za cilj ima da korisnike metaverzuma upozna sa SPI/FilmBox brendom i okupi SPI timove, partnere i gledaoce u okviru sveobuhvatnog virtuelnog centra koji omogućava novi nivo kreativne i efikasne saradnje.“Ovi virtuelni centri će omogućiti profesionalcima da vizuelno prikazuju svoje ideje, rade i stvaraju zajedno sa članovima svojih timova iz celog sveta u jedinstvenom zajedničkom okruženju kao da su jedni pored drugih. Zajednički kreativni proces izuzetno povećava produktivnost i metaverzum će u tom smislu pomoći“, dodao je Behar.

Povezana vest:  Šeril Kol u društvu Dereka Hjua viđena u Los Anđelesu

Kao jedan od vodećih distributera sadržaja na svetu, SPI je takođe otvorio izložbenu halu koja se lako pretražuje i prikazuje odabrani sadržaj za klijente koji bi želeli da pregledaju katalog. Pored toga, kompanija planira da uskoro kreira i deli svoje sopstvene nezamenljive tokene (NFT) sa zajednicom putem metaverzuma.

„Koristeći sve prednosti tehnologije koja se razvija velikom brzinom, Casa FilmBox za cilj ima da dopre do gledalaca stvaranjem jedinstvenog, personalizovanog i realnog iskustva. Web3, NFT i blokčejn tehnologije otvaraju bezbroj mogućnosti za interakciju i konzumiranje sadržaja. Takođe smo sigurni da će prisustvo naših brendova u metaverzumu pomoći da razvijemo odnose sa mladom, povezanom publikom. U središtu svih naših napora su inovacije i izuzetno nam je drago što smo predvodnici ove transformacije koja će postati integralni deo naših života“, rekao je Behar.

Povezana vest:  Calvin Klein se ove sezone vraća osnovama

Metaverzum je inkluzivni univerzalni virtuelni svet sastavljen od simulacija digitalnih okruženja. Zasnovan na tehnologijama virtuelne i uvećane realnosti, metaverzum nudi novi način interakcije među korisnicima koji prevazilazi ograničenja prostora i tradicionalne komunikacije. Prostorima u okviru metaverzuma se može pristupiti preko računara, konzola za igrice, mobilnih telefona i VR opreme.

Kliknite ovde da biste posetili Casa FilmBox na Spatial.io.