Na večeri će biti proglašena dva specijalna laureata, uz muzički program i ambijent o kom će dugo da se priča

Jedan od najpopularnijih brendova sa ovih prostora, Gorki List, sa odabranim krugom ljudi i prijatelja gorko-slatkog ukusa svake godine otkriva delove svoje tajne, brižljivo čuvane još od 1961. Tako će biti i ove godine, kada se u nedelju, 6. novembra u hotelu Hayatt Regency u Beogradu, organizuje velika godišnja proslava koja se dugo iščekuje, i koja nikog ne ostavlja ravnodušnim.

Tema večeri je „Neka traje“, po sloganu Gorkog Lista, jer je želja svih koji vode ovu uspešnu srpsku kompaniju na čelu sa Vojinom Đorđevićem da podsećaju ljude na lepe i dobre trenutke, na dugovečnost.

Povezana vest:  Novi čoko-vanila Cipiripi bezglutenski krem za još finije palačinke

„Smatramo da takve uspomene treba poštovati i voleti, jer postoji jedno merilo koje nadilazi sve sudove, koje govori više od svih ocena, trenutnih doživljaja i dobrih ili loših kritika. To je trajanje“, kaže Đorđević, i dodaje: „Sve što traje, pronašlo je put uprkos svim preprekama. Kao što je ljubav. Uspeh. Poverenje. Prijateljstvo. Nada. Sreća! Zato nam je privilegija da budemo čuvari takvog nasleđa“.

Crveni tepih će i ove godine biti spreman za zvanice ispred poznatog prestoničkog hotela, a ceo ambijent u svečanoj sali biće obojen u boje i ukuse Gorkog. Pored vrhunskih izvođača, čija se imena čuvaju kao iznenađenje za sve goste, vrhunac večeri predstavljaće i dodela dva specijalna priznanja, za ženu i za muškarca koji traju.

Povezana vest:  Zdrava kičma - zdrav život

U pitanju su ostvarene ličnosti, koje predstavljaju simbol trajanja, pozitivnih vrednosti, dostojanstva i kvaliteta. Reč je o ljudima koje javnost voli, sa kojima se poistovećuje i kojima veruje.

„Ove godine kreirali smo događaj s posebnom željom da istaknemo neke vredne ljude koji su, svojim dugogodišnjim radom, pravi predstavnici ideje za koju se zalaže Gorki List, a to je da nastojimo da dobre i lepe stvari treba stvarati, i u njima uživati, ceniti ih i činiti sve da one da što duže traju“, naveo je Đorđević, uz poruku: „Slavili smo i kada smo imali 100 miliona prodatih flaša Gorkog Lista, slavili smo i kada smo imali 60 godina, i ove godine slavimo i ističemo da su uz Gorki List uvek lepi i dobri trenuci. I ljudi koji se okupljaju oko vrednosti brenda, a zbog čega je naš posao lepši i lakši. I hvala im na tome“.

Povezana vest:  Eucerin program lojalnosti – prednost pametne kupovine

Foto: Milan Mitrović