U godini velikih uspeha, pre svega fantastičnih rezultata „A“ reprezentacije, plasmana na Prvenstvo sveta u Kataru i u elit grupu Lige nacija, Fudbalski savez Srbije bio je aktivan i na mnogim drugim poljima, a tome u prilog i prva zvanična prodavnica „Fan šop Orlovi“, otvorena na Terazijama 42 u Beogradu. U prisustvu brojnih medija, svečanom činu prisustvovali su čelni ljudi Fudbalskog saveza Srbije, zamenik predsednika Nenad Bjeković i generalni sekretar Jovan Šurbatović, zatim direktor marketinga Vanja Kostić, direktor A tima Stevan Stojanović, direktor mlađih selekcija Nikola Lazetić, koordinator mlađih kategorija Igor Matić…

Foto: Dušan Milenković/ATA Images

„Ovo je samo još jedan korak u nizu u cilju modernizacije Saveza. Mi imamo zaista velike zahreve od strane navijača Srbije za kupovinom navijačkih rikvizita i posebno dresova. I kao što vidite u ovoj prodavnici, navijači Srbije, ali i domaći i strani turisti koji posećuju Beograd, moći će da kupe original dresove fudbalske reprezentacije Srbije, navijačke dukseve, navijačke majice. Tu je i školski program, program i za bebe, a asortiman će biti sve veći i bogatiji. Uskoro ćemo otvoriti još jednu prodavnicu u centru Beograda i preko svojih partnera i distributivnih kanala velikih trgovinskih centara, učinićemo da sadržaj i roba ove vrste bude dostupna svim navijačima. Saopštiću vam jedan interesantan podatak, pošto se nalazimo neposredno pred početak Prvenstva sveta koje se održava u Kataru. Mi smo pred prethodno Svetsko prvenstvo u Rusiji 2018. godine prodali 36000 dresova. Naši najveći kupci tada bili su u Austriji, Švajcarskoj. Nemačkoj, Australiji,SAD i Rusiji. Ovo je jedan „showroom“, ljudi koji dolaze ovde moći će da kupe ono što žele, a ono što je takođe važno, jeste da planiramo u narednim danima da otvorimo i online prodavnicu i sve ove proizvode učinimo dostupnim širom sveta. Ovom prilikom želim da vam dam i nekoliko servisnih informacija vezanih za prisustvo našik navijača na mečevima naše reprezentaciju u Kataru. Očekujemo nikad veću i snažniju podršku. Za nas je bilo malo iznenađenje, ali ovaj put smo prodali mnogo više karata srpskim navijačima nego na prethodnom Svetskom prvenstvu. Prodato je preko 12,5 hiljada karata srpskim navijačima, što direktno preko FIFA, zatim preko tagova i direktno preko Fudbalskog saveza Srbije. Za utakmicu Brazil – Srbija prodato je 4433 karte srpskim navijačima, za meč sa Kamerunom 3783 ulaznica, a protiv Švajcarske imaćemo podršku 3796 navijača koji su kupili ulaznicu. Dakle, biće to snažna podrška našim igračima, nadamo se da će svi navijači imati priliku i u Kataru i ovde da obuku nove dresove naše reprezentacije. Naši navijači biće stacionirani u Dohi, Dubaiju i Abu Dabiju. U Dohi će biti tri fan zone koje će deliti sa ostalim navijačima. U Dubaiju imamo posebnu fan zonu samo za srpske navijače i ona će biti u Emirejts sport hotelu u Sport siti Dubai. Dakle, fan zona samo za srpske navijače, jer će velika grupa naših navijača biti stacionirana u Dubaiju. Zahvaljujući našem generalnom sponzoru Telekom Srbija, našem medijskom partneru TV Areni sport ta zona će biti opremljena svim neophodnim sadržajima, biće servirana naša hrana koju će spremati naši kuvari, biće servirana domaća pića a planirana su i četiri koncerta kako bi zabavili navijače u periodu između utakmica“ rekao je Jovan Šurbatović, prvi operativac FS Srbije.

Foto: Dušan Milenković/ATA Images

 

Foto: Dušan Milenković/ATA Images

Povezana vest:  FA KUP, Liverpul u polufinalu FA kupa