U susret predstojećim praznicima, Superhero.rs, (jedinstvena platforma za onlajn donacije, koju je  organizaciji NURDOR donirala kompanija Mastercard) predstavlja novu, treću po redu,  kolekciju modnog brenda Superhero. Posebna zanimljivost ovog puta je činjenica da nekoliko komada u novoj Superhero kolekciji potpisuje Mirko Ilić, proslavljeni i globalno priznati grafički dizajner. Osnovni deo kolekcije dizajnirala je Lidija Milovanović, umetnička direktorka McCann agencije, a po prvi put, u bogatom Superhero asortimanu našli su se i artikli za decu.

Nova, zimska kolekcija, ostaje verna već postavljenom street fashion stilu. Urbani i nosivi komadi jednostavno će se uklopiti u stil svih onih koji se odluče da ponesu ovaj brend sa svrhom.

Ambasadori treće Superhero kolekcije su: Marko Nastić, Kendi, Matea Milosavljević, Ena Jović, Artez i Jasmina Šupeljak.

Povezana vest:  Hyatt Regency Beograd i UŠĆE Shopping Center obeležavaju Međunarodni Dan planete Zemlje

Superheroji kolekcija je ekskluzivno dostupna na Superhero.rs platformi za onlajn donacije, koju je za Nurdor pokrenula kompanija Mastercard u decembru 2021. godine. Za godinu dana postojanja, putem ove platforme prikupljeno je preko 5,5 miliona dinara, što predstavlja značajni finansijski doprinos važnim inicijativama koje NURDOR, kao organizacija od nacionalnog značaja, sprovodi, a koji je u potpunosti prikupljen kroz ovaj digitalni kanal za donacije. Kao i do sada, kompletan prihod od donacija na platformi odlazi za izgradnju nove, najveće do sada Roditeljske kuće u kojoj će biti smešteni mališani koji se u Beogradu leče od malignih bolesti.

Milena Đorić Gudurić, direktorka marketinga za tržišta Srbije, Crne Gore i BiH u kompaniji Mastercard, istakla je: „Za samo godinu dana postojanja Superhero platforma, kao i brend koji je dostupan na njoj, pokazali su da sinergija između tehnologije, mode i filantropije može da promeni kulturu doniranja i skrene pažnju na teme od nacionalnog značaja. Izuzetno smo ponosni što i kroz ovaj projekat Mastercard otvara put funkcionalnim inovacijama u Srbiji.“

Putem platforme smo  prikupili značajna sredstva za unapređenje uslova lečenja dece obolele od raka u našoj zemlji. Ali Superhero za NURDOR nije „samo“ donatorski doprinos, mnogo je više od toga. Veoma važan segment ove saradnje jeste ulaganje u širenje Misije NURDOR-a, zagovaranje promene načina na koji gledamo na filantropiju i društvenu odgovornost i potpuno inovativan pristup saradnji između kompanija-donatora i neprofitnih organizacija. Tako nastaju prave superherojske priče!“, rekla je Joland Korora, predsednica Upravnog odbora NURDOR-a.

Povezana vest:  Kejt Midlton uključila se u rad dobrotvornih organizacija

Na platformi www.superhero.rs, donacije su moguće isključivo onlajn, putem platnih kartica, što je način da se model poslovanja organizacije NURDOR učini održivijim i prilagođenijim savremenim trendovima i navikama potrošača. Pored doniranja uz kupovinu nekog od komada iz nove Superhero kolekcije, moguće su i jednokratne donacije putem platne kartice ili ponovljene, mesečne donacije uz čuvanje podataka platne kartice. http://www.superhero.rs

Povezana vest:  Nike: Budućnost nema granice

Superheroji su projekat podržan od strane sledećih kompanija: AIK Banke, BEX kurirske službe, Corvus Pay, Gampo, Green friends, McCann Beograd i Mainstream.